De nieuwe vriendin van... ??? ( 16+ )

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Pasgeleden huppelde ze nog door het Boetsenbos, maar ze is op slinkse wijze ontvreemd, heb er maar veel plezier mee, ze had veel te grote Prammen ! ( ps, let niet op die verrekte reclames )

Ja en ze komt van oorsprong uit de omgeving van Janblues, maar is nu mijn prive dame binnen de burcht. ;)

:tieten:

:lol: Die meid kan dat wel 3 dagen zonder een flesje water volhouden

the matrix;218214 zei:
:lol: Die meid kan dat wel 3 dagen zonder een flesje water volhouden
Hoe weet je dat?

Ik ken haar niet hoor BH.
Ik loop hier veel door de bossen met mijn hondjes maar ik ben haar nooit tegen gekomen.

Janblues;218224 zei:
Ik ken haar niet hoor BH.

Klopt ook wel JB, Freggel1 toont hier ook alleen maar een voorbeeld, de echte nieuwe vriendin is blonder en komt uut Winsum, maar heeft qua figuur wel veel overeenkomsten... :biggrin:

Dat Freggel1 die van hun kwijt is dat ligt aan hun eigen vrouwen beleid, hoe ze er mee om gaan en tja dan lopen ze weg he? :biggrin:

Logisch BH... als die vrouwen willen fietsen bedoelen ze daarmee immers niet dat ze op een van de overgebleven gejatte fietsen van freggel1 willen rijden.:biggrin::biggrin:
Zolang ze dat daar niet doorhebben zullen er nog wel wat blijven weglopen.;)

Tumme toch, kan er hier nu niemand lezen??? Er roept nu al 2 man dat ze is weggelopen, maar dat is ze niet ze is ontvreemd!!!

Ik weet niet wat ik hier allemaal an moet denken, volgens mij is ze niet weg gelopen, maar woond nog steeds in Oosterijk.
Haar naam is Milena Velba, kijk maar eens op Binsearch vind je een paar films van haar en vriendinnen en die doen niet onder voor haar PRAMMEN en dan nog met melk.

Is wel 300 dagen oud de post.
Voor mij dus geen probleem hihihihihi :) :)

Ouwe snoepert. :biggrin:

Freggel... Was deze vrouw die bij jullie is weggelopen niet de tweeling zus van Milena dan?

Bert50... Zover ik weet is die Milena Velba lesbisch.. :biggrin:

Ik weet van niks mijn naam is haas.:biggrin:

pikkie;218271 zei:
Ik weet van niks mijn naam is haas.:biggrin:
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
Hij probeert me gewoon uit Pikkie, maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een nieuwe vriendin heb met een G cup.. :prammen:
Alleen de mijne is blond en dus niet Milena Velba :biggrin:

Big-Henk;218253 zei:
Freggel... Was deze vrouw die bij jullie is weggelopen niet de tweeling zus van Milena dan?

Bert50... Zover ik weet is die Milena Velba lesbisch.. :biggrin:

Kan best ik zei toch ook Vriendinnen. :)

Big-Henk;218274 zei:
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
Hij probeert me gewoon uit Pikkie, maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een nieuwe vriendin heb met een G cup.. :prammen:
Alleen de mijne is blond en dus niet Milena Velba :biggrin:

Ik zou zeggen geniet ervan. Was dat degene van; gelukkig heb ik de foto's nog?
anders moet je toch maar eens langs komen op de nieuwejaarsborrel,we zoeken nog iemand in de bediening.

Nummer10;218734 zei:
Was dat degene van; gelukkig heb ik de foto's nog?

Nee deze is nieuw Nummer10.. ;)

Dan moet jij dit jaar toch echt komen op de nieuwjaarsborrel.
Want dan moet ze meehelpen in de bediening. :biggrin:

Nummer10;218740 zei:
Dan moet jij dit jaar toch echt komen op de nieuwjaarsborrel.
Want dan moet ze meehelpen in de bediening. :biggrin:

't Is helaas weer uit, maar ze was wel lekker en had wel heeeele grote.. :prammen:
Maar ja.. Geen hand(en) vol, maar een land(euhh burcht) vol :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan