Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
De reden waarom het zolang duurt dat die borrel bij nummer10 er is!
Ben blij dat jij het ook druk hebt, hier is het niet anders. ( Heb je trouwens in alle drukte jou pm-box al leegemaakt, want pm's versturen gaat niet. )
De winter is er weer voordat we het in de gaten hebben, en dan zitten we alweer snel aan een nieuwjaarsborrel, maar dat mag dit jaar geen probleem zijn lijkt mij, want er is strooizout zat in de meeste gemeentes.
En wat die ene nimf betreft, ik ben blij voor nr.10 dat er zo geen 2 of meer in zijn zwembad ploffen, want ik geloof nooit dat hij dit teboven komt.
Mocht er weer zoveel sneeuw vallen, dan weet ik al hoe ik in het zwembad geraak
Met de fiets! ( reclamefilpmje kan ik niks aan doen... )
Is tegenwoordig niet meer te vertrouwen. Zeker die nieuwe badjuf, die moet ik nog een beetje begeleiden.
Al die foto's zouden toch niet mogen uitlekken.
Tuurlijk kraken ze het zwembad van nummer10!
Omdat de freggelgrot steeds onder water staat en die arme meiden dan liever in warm water zwemmen, dan in zo'n koude donkere freggelgrot waar ze verwaarloosd worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.