de satdag op 8 september

Heb ik eindelijk vakantie, ga ik een keer naar het buitenland.......is er een satdag.

Pfuhh

 
Tja, wie gaat er dan ook pas in september op vakantie.:biggrin:

 
Daar net gelezen "Let op mogen geen kaarten verkocht worden"...

hoezo dan?

Er is toch juridisch besloten dat blanko smartcards & programmers juist NIET illegaal zijn.

Zelfs bij de internationale beurs Mediacast pas in Londen kon je daar smartcards, loggers enz. kopen. Waarom dan niet eens bij een klein lokale hobbydag?

2old

 
2old dat is een juiste stelling echter de organisatie heeft besloten om er geen te verkopen ,we weten allemaal waar we deze kunnen kunnen kopen ,om te zorgen dat deze dag in het legale gaat verlopen heeft de organisatie besloten ze dus niet te verhandelen hetzelfde met programmers ,wat er wel te zien zal zijn zijn allerlei decoders zowel c+ goedgekeurde als andere ,settingslijsten worden er ingeladen in c+ en niet c+ ontvangers ,verder zullen er diverse modellen met een hd zijn ,ook is er een 2de hands markt ,eenieder kan er spullen aanleveren voor de 2de hands markt ,dit is een kleine selektie wat er te doen zal zijn ,een aantal mensen die in siegerswoude waren zijn er nu weer en ook een aantal andere kopstukken verdere info volgt nog .

 
hoi zuiderburen,deze dag is ook toegankelijk voor onze zuiderburen de BSH is ook uitgenodigd maar als u er geen lid van bent bent u ook hartelijk welkom,de route is als volgt antwerpen -breda u neemt de eerste afslag over de grens richting utrecht dan de route volgen welke in de link staat omschreven

 
Er is natuurlijk morgen in Middelburg ook een Satdag. En het leukste is: Hier gaat het alleen maar over kaarten! En nogwel georganiseerd door de Hilverboyz

 
middelburg zit ik niet zover van af geef me even het adres door ga ik er langs !

 
ik denk dat ik het weet daar waar recht wordt gesproken denk ik

 
Probeer het morgenochtend om 10.30 in het gerechtshof in Middelburg.

Het gaat gezellig worden daar:):):)

 
En, was het gezellig? Koffie gedronken met Freek? Het schijnt dat ie ooit een programmer van iemand gekregen heeft en hij weet niet hoe die werkt, wellicht kun je em even verder helpen ;)

 
Hoi allemaal

Weet iemand waar en wanneer er nog satdagen zijn buiten die van 8 september??

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan