De smiechten met hun gouden kaart

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
22
Punten
38
Leeftijd
62
Ik heb de kaart laten activeren via: http://www.canaldigitaal.nl/miljoen op het gratis 2 weken kijken naar het Thema-Pakket en krijg in een email van hun dit:
"Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk gefeliciteerd met de uitbreiding van uw zenderpakket!
Wij zullen het abonnement op het BASISTHEMA-pakket voor u binnen 2 werkdagen activeren.

Voor de volledigheid verzoeken wij u vriendelijk onderstaande gegevens te controleren:
**** Mijn gegevens*****

Aanbieding: De eerste 3 maanden 4,95 Euro per maand en kijk ik gratis en vrijblijvend naar alle zenders uit het Thema-pakket. Daarna betaal ik het standaard tarief."

Indien uw gegevens niet correct zijn of u heeft nog vragen, neemt u dan contact op met onze Verkoopinformatielijn op 0900-9327 (Euro 0,20 p/m).
Gebruik als referentie het smartcardnummer

Om verzekerd te zijn dat u alle zenders uit het BASISTHEMA-pakket kunt bekijken, adviseren wij u om de meest recente zenderlijst op uw satellietontvanger in te laden. Raadpleeg hiervoor de gebruiksaanwijzing van uw satellietontvanger of raadpleeg uw dealer.
Meer informatie hierover kunt u ook vinden op www.canaldigitaal.nl/zendersinstellen
Wij wensen u veel kijkplezier!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CANALDIGITAAL



Punt 1, kon je daarvoor online helemaal geen keuze maken, je moest alleen de kaartnummer, postcode en emailadres invoeren en er werd gevraagd of je al een abbo hebt en of je HD ready tv hebt.
Ik heb dus niet gevraagd naar het Basis-Pakket als abbo.
En punt 2, waar halen ze het recht vandaan om je zomaar aan een abbo te koppelen, terwijl ze in hun bijgezonden brief zeggen dat als je aleenmaal 2 weken gratis wilt kijken het na 2 weken weer naar normaal wordt geschakeld.
Natuurlijk gebeld maar de helpdesk is vandaag gesloten wegens hemelvaart..


Morgen maar weer eens bellen, eens zien wat ze zeggen, maak ik zeker ook geen kans meer op de 1.000.000 eurootjes..
 
Jij hebt tenminste nog een goldkaart.

Ik heb helemaal nix gekregen. Maar nu ik het zo leest, mis ik er voor als nog niets aan.


;)
Nr.10
 
Tja ik moet ook nog maar zien wat er gebeurt, want mijn eigen kaart waarop de boel geregistreerd is heb ik al een paar jaar niet meer, dus ik ben benieuwd.

Waarschijnlijk hebben ze idd weer een adder onder het gras zitten.
 
Wat me wel opvalt is dat er BASISTHEMA-pakket staat en niet zoals op hun site Thema-Pakket of Basis-Pakket..
Maar ik zal er even naar toe bellen dat het niet de bedoeling is dat ik aan een abbo vast zit en alleen maar zoals op de antwoord kaart het 2 weken gratis kijken moet zijn.
Op de antwoord kaart die ik er bij had kun je kiezen voor de 2 weken gratis staat er al een vinkje ingevuld en voor de abbo moet je zelf kiezen of je dat wilt.
Dus hoort die regel het zelfde te zijn voor internet, daar ze zelf in de brief die er bij zit schrijven dat als je makkelijker wil je het ook via internet kunt doen en ook via SMS of bellen.

Eerst maar eens afwachten wat hun antwoord is en dan kan ik altijd nog met m'n rechten gaan zwaaien.. Maar 1 ding staat zeker ik laat me niet door hun sollen..

Anders stuur ik BT op ze af.. :biggrin: Die zal ze dan wel bijten...

Nummer10;190641 zei:
Jij hebt tenminste nog een goldkaart.

Ik had al jaren een aantal goldkaarten, maar niet van hun.. :biggrin:
 
Big-Henk;190646 zei:
Ik had al jaren een aantal goldkaarten, maar niet van hun.. :biggrin:

Dat was de voorloper van de funkaart :biggrin::biggrin::biggrin:

;)
Nr.10
 
Kreeg vanochtend eerst een email met:
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw aanmelding bij CanalDigitaal. Het abonnement op het BASISTHEMA-pakket is vanaf heden geactiveerd. Uw abonneenummer is ********.


Dus maar even gebeld en de vriendelijke dame aan de lijn duidelijk gemaakt dat ik alleenmaar twee weken gratis wilde kijk en dat ik daar bij het online aanmelden geen keuze voor had en dat dit niet de bedoeling is.

Ik kreeg als eerste antwoord: "Dan hebt u waarschijnlijk iets aangeklikt waardoor u een abbonement hebt"
Niet geluisterd dus, want ik vertelde haar net dat ik geen andere keuze had.
Toen moest ze het even nakijken.. Dat duurde een aantal minuten a ?0,20 per min..
Vervolgen kwam het antwoord..""Meneer wij halen het er voor wel weer af' Ik zeg "Maar ik wil wel 2 weken gratis blijven kijken" en zei "Ja die 2 weken... Wij halen het er wel weer voor u af meneer.."..
Dus ze halen het er weer af hehehe en of ik 2 weken mag kijken daar kreeg ik niet echt antwoord op, we zullen zien..

Damm.. Vergeten te vragen of ik nog wel ?1.000.000,- krijg :biggrin: Die gaan nu naar freggel1 toe denk ik :biggrin:
 
Anders stuur ik BT op ze af.. :biggrin: Die zal ze dan wel bijten...
Zou ik best nog wel eens willen doen, heb ze al eens eerder gebeten toen ze me wat teveel lastig vielen. Dat wekt weer nostalgische gevoelens op.:biggrin:
 
Er was bij mij wel een vinkje waar je voor dat pakket kon kiezen (dat heb ik dus uitgevinkt).
Zal wel weer een slechte webside zijn waar bij sommige browsers het vinkje niet zichtbaar is.
Heb het met internet exoplorer 5.5 in moeten vullen omdat met opera de velden niet in te vullen waren.
Verder lees ik NERGENS op de brief of internet iets over €1.000.000,- dit zal dan ook wel een fabel zijn.

We zullen wel zien een geruststellende gedachte is dat ze van mij GEEN machtiging hebben en het ook niet krijgen.
 
Jan99sat;190731 zei:
Verder lees ik NERGENS op de brief of internet iets over €1.000.000,- dit zal dan ook wel een fabel zijn.

Als je de brief (C.Q folder) waar de kaart opgeplakt zat omdraait zie je aan de achterkant bovenaan staan Maak ook kans op een Miljoen (of meer), als je namelijk via de site de smartcardnummer activeert (zo staat er onderaan) dan kijk je zowieso twee weken gratis en vrijblijvend naar het Top-Pakket. Bovendien staat er onderaan de brief (C.Q folder) laten ze je ook weten of je smartcardnummer recht heeft op een straat staatsloten, waarmee je dus die miljoen kan winnen..

Dus en piep kleine kans maak je :biggrin: maar dan wel een hele kleine denk ik en freggels zijn niet zo groot :biggrin:
 
@Big-Henk, Freggels mogen danwel piepklein zijn, maar oke ik geef toe soms ben ik wellicht te enthousiast, maar ik denk niet dat ze mij hier op deze manier een abbo aansmeren?

Maar afijn, we zullen zien...
 
@Big-Henk,
Dan heb je een andere folder bij mij staat daar alleen reklame voor Philips bagger voor veel te veel euros.

@ allen,
Volgens mijn brief zou de periode van Vrijdag 9 tot en met Donderdag 22 Mei lopen.
Nou het is 9 Mei maar het werkt mooi niet , bij jullie wel??

Het betreft een IRDETO2 kaart.
Een heractivatie helpt ook niet ik blijf gewoon de zenders houden die ik al had.
Opnieuw invullen op de url geeft aan dat dat al gebeurt is.

Kan nergens een E-mail van de jongens vinden en een duur telefoonnummer bellen is het mij niet waart!

Dus weer goede reklame.
 
Jan99sat;190866 zei:
@ allen,
Volgens mijn brief zou de periode van Vrijdag 9 tot en met Donderdag 22 Mei lopen.
Nou het is 9 Mei maar het werkt mooi niet , bij jullie wel??

Nope hier ook niks!!

Ik weet niet of de mijne een Irdeto2 kaart is, want op die kaart staat namelijk exact het zelfde kaart nummer als op mijn orginele Canaldigitaal Seca2 kaart. dus wat voor troep ze ons nu weer voor(schotelen)? Ik weet het niet...
 
Ben met het abo aan het kloten heb al drie jaar opgezegd maar krijg ieder jaar weer een check kon er dus weer niet onderuit om dat ik niks bewaard had maar dit jaar heb ik alles bewaard ook de brief van canaal+ dat ze het betreuren dat ik opgezegt heb nu maar wachten op de deurwaarder en die van de deur aftrappen want ik heb natuurlijk dit jaar ook geen bewijs meer tot aan de rechtzaak dan heb ik natuurlijk alles en dan eis ik ook een schadeloos stelling voor de andere jaren we wachten af
gr frans
 
@Frweber: Moet jij naar de rechter hiervoor? Heb je heel toevallig een van die opzeggingen aangetekend gedaan en nog een kopie van die brief? Zoja, dan sta je heel sterk, ook al hebben zij daar niet op geantwoord.
Succes alvast!
 
ja ik heb nu alles nog zelfs de bevesteging van c+ maar heb weer een check gekregen als nu de deur waarder komt kan hij vertrekken van mij 0 euries maar het gaat er mij om dat ik niets hoef telaten zien het is niet mijn probleem dat c+ de boekhouding niet op orde heeft zij zullen wel een zaak aan spannen als ik niks betaal en dan kom ik pas met mijn papieren op de proppen en ies ik genoegdoening voor die andere 3 jaar gaat mij niet om het geld maar wil alleen c+ even op zijn nummer zetten
gr frans
 
Ik heb op het forum van Hutsefruts gelezen dat ze wegen een technische storing de kaart pas op de 14'de kunnen activeren.
Of dit waar is kan ik op de site van canaldigitaal niet vinden, maar we wachten nog even af.. ;)

PS ik heb daar wel gelezen dat het Thema-Pakket alleen via seca2 te ontvangen is dus niet irdeto2. Zie hier: http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=267&channelid=15
 
Big-Henk:

Aan jouw handtekening te zien heb je gewoon een SECA kaart.
Ik heb een Irdeto, en hier is sinds gisteren ineens meer te zien dan voorheen (heb ook eerder op de dag het online ding pas ingevuld).
Het is de gasten bij CDS aan te raden om toch echt te zorgen voor volle 2 weken beeld (als je je op tijd hebt aangemeld), en niet 2 weken min een lang weekend.
Hoewel het me echt helemaal niets zou verbazen als....
 
MAS3:

Ik heb voor canaldigitaal inderdaad een seca2 kaart, maar ben wel in bezit van een irdeto cam die ook in m'n echostar zit, maar het nummer op de gekregen goudkaartje van hun is exact het zelfde als m'n seca2 kaart.

Van hun informatie op de CDS krijg je dus ook geen hoogte van..
Ik heb vorige week de kaart dus laten activeren, maar had ineeens een thema-pakket abbo en heb gebeld en ze zouden het weer weg halen.
Mischien dat ze alles weg hebben gehaald, want ik heb tot op heden nog geen beeld op de theme kanalen gehad.
Mijn aston cam en ook mijn irdeto cam herkennen de gouden kaart al helemaal niet die buigt gewoon krom van de warmte, lijkt wel een gewoon plastic pasje, terwijl er op staat dat je hem in de ontvanger moet plaatsen en dan op SBS6 moet zetten.
Blijft continu de melding komen dat de kaart word gecontroleerd.
O Ja en als ik de kaart cotroleer op de CDS/1miljoen dan staat er deze kaart is al geactiveerd en dat je geen buurman kan laten kijken op de zelfde kaart etc. :biggrin:

Ik wacht nog een paar dagen af en dan nog geen beeld, dan pech gehad.. sta er ook niet om te springen. Heb nog andere mogelijkheden om de meeste zefde zenders wel te kijken.. ;)
 
Yes alles werkt, was even aan het testen met een funcard en kwam tot de ondekking dat alles open stond (niet door mijn funcard hoor :biggrin: ), maar dan ook alles inclusief open tele2voetbal, oranjetv, dus volgens mij het gehele Top-Pakket.. :biggrin: Film 1, 2 , 3 en sport 1 had ik al. Elke canaldigitaal zender waar ik hem op zet werkt op dit moment!
Nu maar weer afwachten of er geen addertje onder het gras zit en dat ze me de abbo alsnog gaan doorreken.

Of staat bij iedereen alles open? Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want dan heeft dit niks te meken met dat gouden kaartje natuurlijk.

Wie kan daar even op gaan controleren?
 
Big_Henk, ik kan stom genoeg niets controleren, alleen de persoon die een paar jaar terug mijn 6073 gekocht heeft, die zit nu 2 weken, tot zijn schrik waarschijnlijk, naar C-plus te kijken...

Kom er deze week achter dat in mijn dream een ander kaartje heb zitten, en blijkbaar het tweede kaartje wat ik had, met een ander registratienummer weggedaan heb. :stupid:

Nou maar hopen dat er geen geklooi komt met een eventueel abbonement.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan