De verschillen tussen DM500 HD en DM800HD

ziegler;215448 zei:
Ik heb net een clone gekocht en ga hem eens lekker op de pijnbank leggen. Eerst even opzoeken wat mag en kan zonder hem naar de bliksem te helpen.
(ps1: installatie, opstarten, cccam en helder beeld na enkele minuten)
(ps2: zapt veel sneller dan mijn VU+ duo)

Het is me toch al gelukt om deze box te laten crashen. Na enkele images via de webinterface te installeren, bleef deze plots dood. Geen beeld meer en flashen via explorer werkte niet meer. Via dreamup (versie ferrari) kreeg ik er terug beweging in. Verder problemen met settings via dreamboxeditor. Als hobbybox kan ik mijn hartje ophalen, voor TV-plezier iets minder...
 
Maar dan tussen een org. dm500hd en een clone dm800hd.

Ik moet het eendenteam gelijk geven dat het een leuke box is.
Vooral omdat de zap snelheid door de 400mhz processor lekker snel is, merkbaar sneller dan de clone dm800hd.

Beide hebben dezelfde image. (Peterpan)

De clone doet het nog steeds erg goed. De temperatuur wordt ook niet echt hoog ondanks de ingebouwde harde schijf.
Inbouwen van een harde schijf gaat niet bij een 500 maar je kan met gemak een extern harde schijf aansluiten via usb.

Toch zijn er een paar min puntjes bij de 500 ten opzichte van de 800;
- geen display
- smartkaart zichtbaar.

Mocht je dit geen probleem vinden dan kan je een leuke org. dreambox kopen voor niet veel geld.
 
De originele dm800hd is al een tijd terug vervangen door de originele dm800hd se. En als je de dm500hd gaat vergelijken met de dm800hd se wordt het een ander verhaal. Dan kan de dm500hd niet tippen aan de dm800hd se. De dm800hd se heeft inbouwmogelijkheid voor een hd, vervangbare tuner, veel en veel snellere cpu, usb aansluit mogelijkheden, kleuren display en noem maar op.
 
Klopt. Ik had moeten schrijven de verschillen tussen mijn dreamboxen maar ik kon de titel niet maar aanpassen.

Maar toch ben ik dik tevreden met beide boxen.
 
Nummer10;219091 zei:
Klopt. maar ik kon de titel niet meer aanpassen.

Dan doen wij dat wel voor jou. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan