December seca keys

00 03 upt nu ook op de lagere ppua's, key's lopen volop binnen nu;-))

 
Mooi.. vanavond eens even loggen. Toch aardig van je denktenk dat je even naar Frankrijk hebt gebeld ;-)

 
moi

0x22 Prüf-Datum Abonnementende 17 5F (31.10.2001)

0x21 Setzte Datum Abonnementende 17 9F (31.12.2001)

0x90 Neuer Primary Key 5D (Crypt) 6Exxxxxxxxxxxxxx57 (Decode) F5xxxxxxxxxxxx7F

0x90 Neuer Primary Key 5C (Crypt) 40xxxxxxxxxxxx31 (Decode) B3xxxxxxxxxxxx51

0x90 Neuer Primary Key 5E (Crypt) 14xxxxxxxxxxxxxx2A (Decode) 42xxxxxxxxxxxx89

00 03

 
Wel log programma gebruik jij Salmonella01 als ik vragen mag?

(eventueel antwoord via PM of e-mail ofzo mocht je het hier niet kwijt willen.)

 
Dit lijkt multi-dec voor een dvbs kaart

 
weet bijna wel zeker dat dit van multidec afkomstig is,trouwens machtig mooi om merdere combinaties in een keer te testen.

greetz

 
moi

yip is multidecoder 7.4

werkt samen met hauppauge dvb kaart met commoninterface en een aston 1.04 en een via black cam

en wat geinponem zegt :meerdere combinatie's

 
wat is het maximale aantal ppua/mk01 combi's dat ie aankan?

(per provider ID bedoel ik dan)

 
Dus het heeft wel degelijk nut om een satkaartje in je pc te plaatsen en daarmee te gaan loggen.

Ik dacht altijd van niet omdat je precies hetzelfde kan doen als met je normale ontvanger.

Mooi zeg, ik ga ook zo'n satkaartje aanschaffen want volgens mij kun je daarmee nog veel meer uit de lucht plukken aan data!

Trouwens vanmiddag een ware key bombardement gehad van ID 0003.

Ik dacht dat mijn key's niet meer werkten maar hij zat zelfs bijna vol.

 
@vl29 Hoeveel combi's Multidec aan kan weet ik niet, maar ik heb er zo'n 80 in staan (totaal van de providers) en dat upt leuk ;-))

@drz, is zeker de moeite waard, vooral door b.v Multidec, en freeware soft met uitgebreide logmogelijkheden (je pleurt gewoon al je mk's/papoea's in een databeesje en hij logt ze allemaal;-) )

Enige nadeel is dat je vrij moeilijk aan een CI-adapter kunt komen.

Maar dit wordt een beetje off-topic ;-)

 
mijn 0003 setjes lopen inmiddels ook weer, thanks voor de reacties.

 
DRZ, ik heb zopjuist ook een bombardement mogen ontvangen op 00 03.Hoera, Hoera..

Welke providers moeten er eigenlijk nog binnen komen.Ik log al een tijdje b.v. 00 0f .

ILYA

 
00 0F was zowat de eerste die ik kreeg, met de overbekende public key 02 BA.. Ze blijven die maar gebruiken...

Er zitten nou een stuk of 6 kaarten in die groep, het waren er 2 maanden geleden nog maar 4.

 
multidec werkt niet met een season maar rechtstreeks met de data die uit de satkaart komt,je hebt dus ook in principe als het je alleen om het loggen gaat ook geen ci interface nodig het werkt ook zonder alleen heb je dan geen beeld.

@drz let wel op bij aanschaf van een kaart dat het geen skystar 2 oid is want hier werken de leukere programmas niet mee en kan ook zowiezo geen ci op aangesloten worden.

Te downen is hij bij freetv deze staat dacht ik wel nij de links.

grtz Geinponem

 
Welke card of interface heb je dan nodig ? en log je toch via het card slot ?

 
In principe is elke dvbs kaart geschikt die gebruik maakt van een SAA7146, zoals de Technotrend, Galaxis en ik dacht ook Hauppauge.

 
het is precies zoals denk tenk al zei alleen moet je tegenwoordig even opletten dat je inderdaad een kaart met de 1746 koopt en niet zijn kleine broertje.En loggen kan zoals ik al eerder vertelde direkt uit de stream dus zonder verdere interfaces,voor kijken of hd recording heb je uiteraard wel interfaces nodig.

grtz

 
Ik heb hier een aanbieding van de "Sky pc sat. datakaart dvb".

Wat dat is zegt mij even niet zo snel iets ,maar is dit iets?

Hij kost 595 gulden in elk geval maar als het niets is dan moet ik even verder zoeken.

Ik popel om met zo'n kaart aan het werk te gaan!

 
mij zegt het merk niets maar aan de prijs te zien zou het wel een echte kunnen zijn,ik zou even de specs opvragen en kijken of hij compatibel is met de technotrend.Meestal kun je het wel zien aan het feit of er optioneel een ci adapter bij mogelijk is bij de goedkope kaarten zonder saa1746 kan dit namelijk niet.

grtz

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan