Dect telefoon.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
We hebben een dect telefoon en die doen vreemd.
Hij gaat over en je drukt op de groene knop dan hoor je plop. En alles is weg. Op het moment dat je hem oppakt geeft hij aan dat de batterij vol is.
Maar na de plop die je hoort is de batterij leeg.
Vandaag krijg ik nieuwe oplaadbare baterijen kijken wat er dan gebeurt. Bij alle 3 gebeurt het zelfde.
Dat is dus een beetje raar.
Die batterij is ook echt leeg.
Als ik de batterij in de oplader stop is hij ook echt leeg. Ook als ik de batterij in de oplader stop en als hij weer vol is en in de telefoon terug plaats gebeurt er precies hetzelfde.
Wordt vervolgd.
 
Dat soort kuren willen die telefoons inderdaad wel eens hebben als de batterijen "op" zijn.
Het kan natuurlijk ook de telefoon zijn maar dat is eenvoudig te controleren door de opgeladen batterijen in een andere DECT telefoon te stoppen.
Als dan precies hetzelfde gebeurt weet je het zeker.

Ik had hier ook een DECT die op de lader stond en aangaf dat de batterijen vol waren. Bij het opnemen als de telefoon ging was het ook klik en opeens was de batterij leeg. Terug op de lader en er weer af gaf ie weer vol aan, totdat ik op het groene knopje drukte.
Dat flikte hij bij een andere telefoon ook. Kon even 10 seconden proberen te bellen en toen weg.
Nieuwe batterijen er in en probleem opgelost.

Hopelijk is dit bij jou ook het geval.
 
Daar ga ik van uit BT.
Wel raar dat het bij alle 3 het zelfde is.
We gaan het zien.
 
Ik heb ooit zo'n geval gehad waarbij de lader defect was... Maar ja, drie tegelijk zou ik wel wat raar vinden..
 
Wel raar dat het bij alle 3 het zelfde is.
Oh bij alle 3 speelt dat? En die hebben allemaal andere batterijen? Ja wel apart dat ze allemaal tegelijk stuk gaan doen. Maar 3 laders zou dan ook vreemd zijn inderdaad. Of is er maar 1 lader?
Batterijen zou kunnen omdat ze dan wel dezelfde leeftijd hebben, maar het gebeurt vrij zelden dat ze dan ook echt op exact hetzelfde moment de geest geven.
Ben benieuwd.
 
Het " hoofd toestel" staat in de meterkast en is aangesloten op de modem de andere 2 staan in de kamer en slaap kamer. Hebben alle 3 een lader.
Voor 9 euro heb ik 8 nieuwe batterijen dus dat eerst maar even proberen.
 
Batterijen zou kunnen omdat ze dan wel dezelfde leeftijd hebben, maar het gebeurt vrij zelden dat ze dan ook echt op exact hetzelfde moment de geest geven.
Tenzij steeds 1 toestel word gebruikt waardoor het niet opvalt dat de andere niet meer werken. In dat geval zijn dan ook niet alle batterijen gelijktijdig op maar valt het pas op als net dat ene toestel niet meer te gebruiken is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Batterijtjes vervangen en alles werkt weer.
Ik blijf het raar vinden dat alle batterijen op het zelfde moment stoppen.
 
Batterijtjes vervangen en alles werkt weer.
Ik blijf het raar vinden dat alle batterijen op het zelfde moment stoppen
Grote kans dat ze de volgende keer weer tegelijk op/leeg zijn.
 
Ik denk dat hij ergens tussen de 15 en 20 oud is.
Dan hebben ze het lang vol gehouden.
 
Ja zeg dat wel, dat is heel netjes voor een paar oplaadbare batterijen.
 
laatst ook dat heuvel hier gehad, blijkt de dect foon al 20 jaar oud te zijn, batterijen hebben we eens 4 jaar geleden vervangen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan