Demuxen

E

ECHO_DELTA

Wil mn dreambox movies op dvd branden dus ben gaan demuxen met ProjectX van java als op de site van SJEROM beschreven staat,nu krijg ik alleen na diverse pogingen (en exact uitvoeren als op sjerom beschreven staat) de films wel geconverteerd, echter niet met de engelse taal!!???? Weet iemand wat ik anders moet doen?????

Bvd...Greetzzz,
[ECHO]

als ik het zelf niet uitgedokterd had, was deze informatie niet toereikend geweest, maar toch bedankt voor de input.

Greetzzz,
[ECHO]

Wat ik over het hoofd gezien heb in het hele verhaal van het omzetten van een dreamboxTS bestand naar een bestand in DVD formaat, zat hem in het progje Super DVD Creator waar je de bestanden uit ProjectX in importeerd om de geluids en video streams weer samen te voegen tot een Video bestand in DVD formaat. Hier moet je dus op een bepaald moment de videostream en audiostream selecteren, ik selecteerde dus telkens de spaanse audiostream ipv de engelse. Kwam hierachter door in de projectx map te zoeken en daar stonden meer audiobestanden waaronder de engelse.

Echter een kleine correctie het progje waar het om ging was TMPGEnc DVD Author als bij sjerom op de site omschreven. Mijn excuus hiervoor.

Have fun anyway!!!

[ECHO]

Ben ik niet zo kapot van, heb er meerdere op de HD staan.

Als je TMPGenc DVDAuthor bekijkt zou ik zeker ook eens naar de dingetjes van Ulead kijken zoals Ulead DVD Moviefactory 2.
Alhoewel voor muxen en demuxen etc. Tmpgenc (normaal) toch de beste nog is.

Thnx BT!! Zal ik zeker eens mee gaan spelen. Dit waren mn eerste films die ik omgezet heb, maar ben altijd benieuwd naar andere soms betere progjes en metodes.

Greetzzz,
[ECHO]

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan