Deze nimf maar losgelaten bij de freggelgrot

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Deze nimf Deni had ik in m'n netje gevangen maar vond d'r niks beetje te skinny, botterig, geen haar en veelste kleine tieten, dus maar losgelaten bij de freggelgrot, die kunnen daar toch alles gebruiken voor fietsenstalling. :biggrin:

Ik ben gauw tevreden!

Dus ik heb ze al gevangen... :sex:

Mooi zijn we van die ook weer af...koste alleen geld.

Ze heeft een perfect altletisch figuur om fietsen te bezorgen. :biggrin:

Ja Big-Henk schreef al dat je ze wel kon gebruiken, het zit dus toch wel in de fietsenbranche.:biggrin:

Toch bijzonder aardig van hem weer.

By the way... Big-Henk... van de zomer maar eens plaats maken, als je dit vaker tegen komt dan kunnen we ze misschien gaan sparen, dan kan ik ze met de winter weer een leuke aanbieding gaan doen. Gratis bosnimf bij afname van een hostingpakket.:biggrin::biggrin:

Misschien eens gezellig komen BBQ-en?

Kunnen we meteen wat nimfen ruilen. :biggrin:

@BT
Heb hier nog wel een schuurtje met hooi op 't platte laand, kan er nog wel een paar opbergen. :biggrin:

@freggel1
Niks ruilen, want daarvan komt huilen. Fiets weer kwijt, weer dikke strijd. :biggrin:

Juist Big Henk niks ruilen gewoon de spullen van een ander terug geven dat moeten ze doen te beginnen met BT zijn fiets, hij heeft er keihard voor moeten werken...

Zo is dat... eerst eens de fiets teruggeven en dan kunnen we verder kijken. Zonder fiets is het immers ver lopen naar de freggelgrot om er te gaan BBQ'en of nimfenhandel te gaan drijven en met fiets gaat dat toch wat sneller.:biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan