Deze pagina verlaten?

Het gaat hem volgens mij niet in de forumsoftware oid liggen, maar wederom iets wat te maken heeft met Microsoft!? 

Ik heb hier 2 pc's draaien, en die binnen staat is het meest up to date, daar heb ik dit euvel intussen niet meer mee, maar sinds vandaag, na een update op de pc die in mijn hobbyhok staat heb ik het nu. 

ben benieuwd wat er gebeurt als ik daar de volgende update doe.

 
Ik denk dat jij daar een punt hebt Freggel1. Ik installeerde pas een PC en daar kwam deze melding gelijk in beeld en ook deze was nog niet helemaal volledig ge-update. Met mijn eigen PC zie ik deze melding nu vrijwel niet meer.

 
Er zit volgens mij nog meer fout/verscholen...

Ik heb hier ooit ook wel eens een ontwerp gestart dat er iedere keer een melding kwam dat internet explorer niet meer werkt, binnen heb ik deze melding bijna nooit meer, maar sinds vandaag na de update in het hobbyhok wel, terwijl deze daar voorheen nooit was??????????????????????????????

 
Het is wel te verklaren waarom die PC in de hobbyruimte eerder klaagt als jij een window sluit dan die PC in huis. In die hobbyruimte zitten minder ramen en als je dan een window sluit is het al gauw donker. :)

Het kan tientallen oorzaken hebben maar meestal verdwijnt die melding weer na een tijdje dat explorer niet meer werkt, althans dat is mijn ervaring.

 
Dat geneuzel steeds met Explorer is dus exact de reden dat ik enkele jaren geleden met in het begin zelfs een beetje tegenzin, overgestapt ben op Firefox. Ik zou nu niet anders meer willen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan