digitale foto,s omzetten

Henkie1

Jr. Member
Lid sinds
18 aug 2002
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
69
Ik heb vanmiddag met een digitale camera wat foto,s gemaakt(althans dat dacht ik maar hij stond toevallig op de film instelling).Ze hebben nu als instelling de RMOV instelling. Ze worden nu in de winamp media instelling geopend. Is er nu met een bepaald programma alsnog de mogelijkheid om ze om te zetten naar een JPEG bestand of iets dergelijks.
 
wat is nu de extensie precies?
.cfm .cut .bmp .jpg of zoiets.
Ik heb hier vrij veel programma's om te converteren, maar dan moet ik precies weten welk format.

Grtz Hangslot
 
Als ik nu bij eigenschappen kijk dan zijn ze als volgt opgeslagen:RMOV0003 etc. Het zijn dus filmbestanden.Ik kan ze met windows media player afspelen.
 
Als het een echt film bestand is, wordt het moeilijk om te converteren.
Je kan natuurlijk wel de film stilzetten en er dan b.v. met ACDsee een image file van je beeldscherm maken. Vervolgens met een fotobewerkingsprogramma ( wederom Acd, iPhoto expres, paint shop pro of zoiets) de windows kenmerken wegknippen. Dan houd je een foto over.
Ik hoop dat de resolutie dan hoog genoeg voor je is.
Mocht het niet lukken, dan kan je het me mailen, dan doe ik het wel even voor je.

Grtz Hangslot
 
Oke hangslot ik ga het proberen.Thanksss
 
RMOV0003 is niet per definitie een film bestand omdat daar MOV tussen staat.
de extentie *.JPG of iets in ide geest zie je waarschijnlijk wel in je verkenner.

Indien je camera USB is aangesloten, kan je met verkenner gewoon browsen bij de meeste camera's.
Als je dan de "show extentions" aan hebt staan in de verkenner zie je wat het is.
En daarmee kan je indien nodig elk willekeurig progje gebruiken om hem om te zetten.

G
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan