Digitale output op je Nokia MediaMaster

  • Topic starter Topic starter FranX
  • Startdatum Startdatum
F

FranX

Met het aankomende 'AC3 geweld'...:) willen sommige misschien een digitale output op hun Nokia maken.

Vroeger had ik het op m'n eigen page staan, maar heb het nu in het FAQ forum neergezet.

Mocht je dus een beetje handig zijn, kijk daar dan even over het hoe en wat...:)

Gr FranX

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Naar boven Naar onder