Digitale TV van KPN vraagje over switch

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.836
Waarderingsscore
1.027
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Weet iemand dit toevallig?

Bij Digitale TV van KPN krijg je het TV signaal op een van de poorten van je modem binnen.
De kabel gaat van daaruit naar je digitale ontvanger, dat is gewoon een UTP netwerkkabel.

Stel nu dat je de TV verder hebt staan, weet iemand of heeft iemand al eens geprobeerd of het TV signaal via een switch ook doorgegeven wordt?

Dus stel poort 3 op het modem is voor TV.
Nu sluit ik op poort 3 een UTP kabel aan maar in plaats van naar de ontvanger gaat het eerst naar een gewone 5 poorts utp switch. Heb ik dan op alle 5 die poorten een TV signaal en kan ik die naar ontvangers leiden of gaat dat signaal niet door een switch heen.

Is iemand hiermee bekend?
 
Gda,

Volgens mij kan t idd op die manier echter maar tot 3 tv's, tenminste zo is het op glasvezel wel.....
Glashart........
 
Ik heb hier ook KPN glasvezel.
Bij mij maakt het niets uit welke poort ik aansluit, ik ga naar de bovenverdieping met een utp kabel naar een switch. Vervolgens naar elke slaapkamer, met in elke kamer wederom een switch.
Zo heb ik in elke slaapkamer tv en internet.
Totaal heb ik 6 tv's staan, met dus ook 6 ontvangers, en het werkt werkelijk perfect!
 
Super, dan weet ik dat het werkt, hartstikke bedankt!
Het is wel zo dat mijn kennis geen glasvezel heeft maar ADSL. Maar in zijn geval gaat het gewoon om een TV die wat verder staat, waar wel een switch is, dus dan kan ie het zo door koppelen.

Thanks!
 
@Matrix.......

Hahahaha............
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan