digitenne

Dit gaat via de ether, en is gecodeerd in conax geloof ik..

vandaar ook mij vraag ik weet dat het conax is dus is dat al eens gehackt of iemand weet

hee kk waarom vraag je dat eigenlijk (op welke sat zit die) dit is namelijk off topic en gaat niet over de sat

Zeker NIET offtopic. De techniek is praktisch hetzelfde hoor. Misschien wel een subforum voor maken:

Digitale tv (cable/dvb-t/iptv)

Wat betreft Digitenne, Het signaal is conax (cas5) volgens mij maar ik zie het niet zo snel public worden.

Overigens weer schandelijk dat de publieken gecodeerd zijn. In de test periode was alles gelukkig ongecodeerd te zien. :)

dit is digitale tv via de ether aydinsport dus vandaar dat ik het eigenlijk bij off topic heb geplaatst want ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten plaatsen

nou ik heb bij collega digitenne gezien maar het beeld ziet er niet uit veel blokjes in het beeld en das niet alleen van dichtbij hoor
ook van ver af zijn ze te zien en nou ja voor spice platinum hoef je het ook niet te nemen hoor is toch een ballezender

Is het in conax gecodeerd.

ik heb geen last van blokjes hoor mijn beeld is super strak ligt denk ik ook of je je attenne goed heb staan ik heb namelijk vol ontvangst maar we dwalen af ik vroeg of het als eens gehackt was

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan