Hoe komen wij toch bij al die oude discohits???
Ik denk dat Hangslot het wel weet, en kent.
Hier in de grensstreek zijn veel kroegen, en h**rententen...
Het uitgaansleven leefde in de jaren 70 en 80, en ook 90 op en top hier, de disco's en shoarmatenten groeiden hier als paddestoelen...
Alleen er was 1 groot probleem, in belgi? sloten de caf?'s later als bij ons in Zundert en Rijsbergen...
Met als gevolg dat na 2 uur 'snachts als hier de caf?'s dicht gingen het gerij naar de grens begon, waar gevaarlijke situaties zijn onstaan, en daarbij zijn ook veel doden te betreuren geweest.
Er is hier toen een besluit genomen om te proberen de jeugd in de eigen plaats te houden, en met de fiets of taxi naar het cafe te laten gaan door de zgn "vrije sluiting" te hanteren, wat nu nog steeds van kracht is, soms wel raar op maandag morgen als je gaat werken...
Maargoed, er waren hier dus uitgaansgelegenheden zat, en 1 daarvan was "Cartouche" een leuke discotheek, waarvan ik nooit zal vergeten dat ik de allereerste keer dat ik er kwam met mijn maten, dat ik meteen achter mijn glas bier aanmoest!
Ik was zo stom om het op een tafel te zetten waaraan een loei van een luidspreker zat dat mijn glas meteen van die tafel trilde, wat een kabaal!
Hier is dat nummer helemaal grijs gedraaid waarmee dit gebeurde, maar ik houdt voortaan mijn glas goed vast.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=A4i0QGdIj_w&feature=related]YouTube - Wee Papa Girl Rappers - We Rule[/ame]