Discovery en Cinecinemas.......

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Ik heb nog steeds problemen met het ontvangen van deze twee kanalen uit het C+ pakket.

Dit is begonnen sind het Animal kanaal erbij is gekomen.

De ontvanger is een Nokia 9500 met omgebouwde cam en met DVB200 software. Zilverkaartje met DS9502 soft.

Is er iemand die dezelfde problemen heeft of heeft gehad. ?

Wat is eventueel nog te doen om dit goed te krijgen.

 
Ik heb hem maar even hier naartoe verplaatst, dit is echt geen vraag die men in een openbaar ontvanger forum kan plaatsen.

 
Nou, je moet zorgen dat AL je pids kloppen.

Zet de PMC pid van die kanalen maar eens goed.

Dan moet het werken.

 
Hellaas zowel waneer ik deze verander geen beeld nog geluid.

Discovery is soms even goed (+/- 10 sec beeld/geluid ) en valt daarna weer weg. Cinecinemas geeft hellemaal geen beeld of sound.

Maar blijkbaar nog niet veel mensen die de 9500 operationeel hebben met DS9 kaart.

Ik zal nog een een settingslijst ergens anders vandaan halen en kijken of ze daar wat andere PID's in staan hebben Activ.

 
Als je een standaard kanalen lijst gebruikt staan ze zeker fout.

Discovery pmc=05de

cinecinemas pmc=05e5

 
Helaas Activ de pmc gebruikt maar geen beeld.

Heb wel enige vordering gemaakt en dat is het volgende.

In eerste instantie werkte Discovery, Cinecinemas en de Taq kanalen niet.

Ik had de nieuwste DVB soft er in en vond op het net een versie 1821k die aangepast zou zijn voor de Cinecinemas en de Taq. kanalen.

Deze soft erin en Cinecinemas en Taq. chanals werken prima.

Dus ik vermoed dat het ook zo met Discovery zal zijn, misschien dat deeze 1821k verder word aangepast om ook Disc. goed te laten zien.

Verder alles geprobeerd maar zonder resultaat. Dus ik zoek verder.

 
Ik heb alles open zonder aangepaste dvb2000.

Als de pid's kloppen en het werkt nog steeds niet vraag ik me af of je wel die nieuwste patch heb (2.2)

Zoniets, is dat het.

Als die er wel zit snap ik het ook niet.

 
Nee ik begrijp er ook niks meer van. Heb naar mijn mening de juiste patch erin anders zou hij niet aangeven Amon 2.2 in het cam menu. Het enige zou nog kunnen zijn dat de pids verkeerd staan maar daar heb ik al zoveel mee gespeeld lijkt mij onwaarschijnlijk. Ook nog even walbanger er aan gekoppeld en heb dan exact hetzelfde probleem. De key die nodig is word wel gevonden maar geen beeld verder wel communicatie met de kaart.

Ik zal eens kijken of ik nog elders een cam-patch kan vinden en dan deze maar eens proberen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan