DiSEqC H-H SG-2100A

grazyna

New Member
Lid sinds
8 nov 2012
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
85
Mijn digipower motor DiSEqC HH SG-2100A
mijn motor wil niet meer draaien maar ik ben bij de motor geweest en het lampje brand groen nu wil ik weten waar die reset knop zit want ik kan die niet vinden.
Graag een snel antwoordje.
Peter
 
Maar ik doe het uit mijn hoofd, weet dus niet of het helemaal klopt.

Ik dacht dat er eregens bij de knopjes op het huis een klein gaatje zat en daar een iets in moets stoppen.
Ben nog ff gaan google en ik kwam dit tegen:
http://www.satcruiser.com/PubFiles/SG_2100.pdf

Misschien heb je er iets aan suc6
 
krijg die handleiding niet gedownload
 
Met de link naar de handleiding is niets mis dat werkt gewoon je krijgt eerst een bruin scherm daarna de juiste site.
Sommige motoren kun je resetten door als er een klein gaatje zit een paperclip er in te drukken.
Zit dat er niet kun je kijken of hij via het motormenu van de ontvanger weer aan het draaien te krijgen lukt het niet ben ik bang dat het ding kapot is.
 
Aan de SG2150 zitten ook knoppen onder plastic, waarmee je de motor handmatig kunt draaien. Werkt dat wel nog?

Het resetknopje is inderdaad een klein gaatje waar je bijv. met een paperclip in kan prikken. Soms lukt het ook nog wel om het via de ontvanger te doen.
 
als ik die 2 knoppen met die twee plastic die onder de motor te samen in drukt gaat de moter draaien.Druk ik alleen het knopje in waar het lampje groen van brand gebeurd er niets Maar ga ik dan weer naar mijn dreambox terug om naar een andere sateliet te draaien doet hij niet.
Hij blijft op 13 oost staan.
Graag een oplossing
Peter
 
je kunt hem in het menu van de dream ook handmatig draaien,
doet ie dat?
 
Hoe doe je dat handmatig draaien.
In het menu van de pli
Ik heb voor het eerst de pli er op laten zetten .
Daarom weet ik niet hoe dat moet.
 
wlady;225923 zei:
Ik heb voor het eerst de pli er op laten zetten .
Daarom weet ik niet hoe dat moet.
En sindsdien draait de rotor niet meer?
 
Handmatig:

Menu
Instellingen
Zenders zoeken
Rotor instellingen
 
Mannen als het lampje groen is dan moet hij het gewoon doen.
Alleen als hij rood is moet hij gereset worden.
 
Ik heb het wel eens gehad in deze situatie dat hij dan toch niet meer wilde.
In dat geval wil het toch wel eens helpen te resetten, of anders dat vanuit de ontvanger te doen middels de reset optie of indien die niet aanwezig is, middels de "recalculate" optie.

Eens opnieuw de longittude en lattitude instellen wil dan ook wel eens voor een plotselinge opleving zorgen.
 
Wellicht een vraag ten overvloede maar hoe staat je tuner configuratie?
Als die op DiSEqC A/B/C/D staat kan je wachten tot je een ons weegt voor die gaat draaien.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan