Display bij funcard

B

BenBem

Voor degenen die een display hebben bij de funcard van o.a. een Duitse firma. Op het Stargate board stond te lezen dat je dit 1 op 1 aan de kaart kunt bevestigen voor een goede werking. Bij de TD van de firma even om bevestiging gevraagd en die gekregen. Met het kleine 'draaiertje' op de kaart is de polarisatie van het display te regelen.

Op de funcard site staat nu ook een Ir***o file die ook het display aanstuurt.

 
Jah die nieuwe Irdeto file svoor de Fun werken perfecto leuk dat display :))) alleen jammer dat het display alleen goed werkt ( bij mij dan ) in een CI Irdeto cam , denk dat de andere niet genoeg stroom aan de kaart kunnen leveren

 
Is er niets interessants met dat display op seca te doen? Heb hier nog zo'n ding liggen maar gebruik hem alleen voor seca te testen.

Overigens viel me op dat ik op de mosc en de funcard dezelfde mk01 heb maar dat ie op de mosc wel updaten wilde en op de fun niet... strange.

 
Bt over welke id heb je het hier ik ken namelijk wel een soortgelijk probleem met de fun en een piccard op de 00 0C

op de fun netjes de update en op de pic fakes.

btw op de fun gebruik ik de funomatic soft met een aangepaste diablck voor de eeprom

greetz Geinponem

 
Ik zal zeer binnenkort nog eens even verifieren wat ik allemaal er op heb staan op die funcard.

Dan kan ik je de id's geven welke ik bedoel.

Volgens mij was het CS France en/of C+ France maar ik kijk het effe na.

 
Het display kan ook werken bij SECA, daar was ik al een tijdje mee bezig, maar helaas moet ik hiervoor de bestaande SECA file disassembleren, en daar mijn eigen routines tussenin prutsen...

Dat draait al gedeeltelijk, maar moet de asm listing er toch bij hebben, het is ongelovelijk tijdrovend om alleen

aan de hand van de gedisassembleerde listing op te maken hoe het programma werkt (geen variable of subroutine namen!)

Dat de irdeto versie niet in alle ontvangers draait heeft te maken dat de ATR pas na zo'n 250ms komt (normale ACS is 15-20ms) veel ontvangers geven dan een timeout en accepteren de kaart niet.

Gr FranX

 
Ik heb hier ook een funcard met display(moet nog aangesloten worden) maar wat mij nog niet duidelijk is wat komt er voor een info op te staan?Is het een soort RDS of komt de naam van de provider erop??

 
Het display hoort aanvullende informatie te geven ,dus provider/key en dergelijke.

Ik ben ook geinteresseerd in het display , waar is die te bestellen?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan