disq 1.2

P

pata negra

Ik heb een topfield 3000 pvr met disq 1.2 nou lukt het mij wel
om hispa,astra,hotbird,sirius te krijgem ,maar de andere satelieten lukt mij niet als ik draai krijg ik geen signaalbalk
bij b.v arabsat of eutelsat 16o of PANAMSAT 3R, 6, 6B 43.0W
daar het met een digix wel lukte maarja die had usals kan iemand mij vertellen hoe ik dat wel voor mekaar kan krijgen met 1.2

Groeten

Pata Negra
 
bij mij lukt het ook niet .aleen krijg ik de sattelieten van lings naar rechts europe 1 45 E graden tot aan de intel901 18 graden W en ik ben al een maanden bezig ik word er gek van. maar misschienheef je hier wat aan http://www.ussals.info/olandese/guidahtm. (hulp voor installatie in''?sals''mode stab rotor sat hh100-hh120. ik hoop dat je hier wat aan heeft.
 
Begin nou eens eerst de motot en de schotel geheel waterpas en in lijn af te stellen op de sirius dan naar 42 oost daar kan je wat rommellen met de elevatie hoek en dan naar 30 west ik neem altijd de hispa kijken of je daar hezelfde heb mag iets minder zijn dan naar nul dus de sirius is tie ook nog goed usals instellen naar referentie punt laten gaan en alles draait
 
Dat snap ik wel maar hiervoor had ik een manhattan met usuals
en toen draaide die naar alle satelieten en ik heb alleen de receiver verandert en niet de schotel zelf.dus hij moet wel goed afgesteld staan.maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar.


Groeten,

Mario
 
Is dit zo een apart geval of een gewone3000?De topfield 3000 heeft ook usal's zij noemen het alleen diseq1,3.Menu-installatie-diseq1,3 zet 'm op enable voer je co?rdinaten in en neem sirius als "0"punt.



Groeten Sandokan
 
Ik wil hier toch nog iets aan toevoegen als je inderdaad alleen maar diseq 1,2 hebt.Wanneer je in het diseq1,2 menu bent dan staan daar ook frequenties in die lijst van frequenties moet je een frequentie kiezen van een transponder welke op europa gericht is,dit kun je vinden op www.lyngsat.com.Nadat je dit gedaan hebt ga je handmatig met je motor draaien net zolang totdat je signaalbalk aangeeft dat ie de satelliet ontvangt dan positie opslaan en vervolgens zenders laten zoeken.Dit moet lukken laat wel ff weten hoe het gaat dat vind ik namelijkl wel zo leuk,succes
 
Het is me gelukt eindelijk bedankt voor de reply's
ik had niet de goede freq ingesteld


Groeten

Pata Negra
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan