Dit jaar géén BBQ, wegens familie omstandigheden

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.104
Waarderingsscore
554
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Gewoon onder het mom van lekker samen eten en borrelen. Een kaasplankje lust iedereen, lekkere koeken of worstenbrood oid ook, dat bak ik zelf, en tja, er zijn ook nog wat ouderwetse dingen waar ik jullie mee kan verassen. {grootmoeders recepten].

Zojuist even overleg gehad met Mister BBQ/ maatje B, hoe we en wanneer we dit jaar weer eens gezellig bij elkaar kunnen komen met een hapje en een drankje.

Helaas moet ik zeggen dat ik het niet zo uitgebreid ga doen als voorgaande jaren, mede door de prijsstijgingen op dit moment waardoor we iets meer op de aanbiedingen moeten gaan letten, en ook mijn huidige situatie hier met mijn inkomens terug val, maar op dit moment kan het en gaan we het gewoon doen!

Freggeltje heeft wat leuke ideeën waarvan ik zeker weet dat de buiken gevuld zijn na 3 lekkere gerechten en de daarbij
behorende dranken.

Gezien het feit dat we alweer tegen de zomervakantie aanlopen, wordt het krap plannen, maar ik wil toch proberen om de "vaste" gasten weer uit te nodigen dit jaar.

De exacte datum wordt nog bepaald, maar het zal ergens eind Juni zijn.

De pm's worden op korte termijn verstuurd, anderen die ook een keer willen komen zijn altijd welkom, we zitten droog, en als het koud is dan steken we de kachel aan. :biggrin:

Ik zou zeggen laat jullie jezelf eens verassen op een BBQ andere stijl!!!
 
Laatst bewerkt:
We kunnen ook zelf allemaal iets meenemen, iemand hamburgers een ander satestokjes, enz
een vrijwillige bijdrage is ook een optie.
 
Dat snap ik @Nummer10 , maar ik wil dit jaar echt eens iets anders gaan doen. ;)
 
Ik heb de topictitel even aangepast naar 25 juni.

Juni is een drukke maand dat weet ik maar nog voor het hoogseizoen, of tja naseizoen....

Het blijft altijd een moeilijke planning, dat weet ik maar voor nu is het etentje op 25 juni!!!

Ik ga even intussen de aanbiedingen bij de plaatselijke supers in de gaten houden, en zorg dat er tegen die tijd lekker eten op tafel staat.

De pm's worden volgende week naar de vaste gasten verstuurd.
 
Ik zit nog te wachten op een antwoord van een paar vaste gasten, @Drz/Nummer10/ en onze @hangslot, die ik volgens mij wel via pm een bericht gestuurd heb!

Het eerste lekker stuk vlees ligt al in de diepvries, deze waren deze week in de aanbieding bij de Plus...
 
Ben hier ook al aan het inslaan, vandaag ook ff bij de Plus geweest. Ik denk allemaal dat we hetzelfde gehaald hebben. Begint het met een s en eindigd het met een s?

B.
 
Nee dat haal ik dit jaar niet. ;)

Het begint hier met een v en eindigt op een s
en dan ook nog B / M
R/B
en nog iets anders, maar dat verklap ik niet. :biggrin:
 
ja maak ons ff lekker
maar ga geen 3 uur en ruim 300 km rijden dan verplaats maar verder naar het noorden...
 
Ik dacht dat ik het al had doorgegeven maar ik ben er.
Wel zin in: v/s lees vis, b/m lees boom, r/b lees rib ;)
 
Je zit er hélemaal naast @Nummer10 !!! :ROFLMAO:

V/S lees het knort, maar dan de bourgondische.
B/M Knort ook, wordt medium gebakken met een scheut Westmalle Trappist er over.
r/b moet ik nog verder bepalen maar het zal érg zoet zijn.
 
Het menu begint zijn vorm aan te nemen, en ik begin er zin in te krijgen om het klaar te gaan maken!!!

Ik ben blij dat ik nog 2 gasflessen op voorraad heb staan. :p

Tot nu toe zijn we met een man of 8!!!
 
Ik ga alvast voor wat kachelhout zorgen, de weersvoorspelling ziet er niet al te best uit.
 
  • Wow
Waarderingen: Dr.Z
Heren met pijn in mijn hart moet ik jullie helaas vertellen dat de BBQ van aanstaande zaterdag niet doorgaat!

Mijn moeder is al een tijdje "ziek" maar sinds vorige week gaat ze na dat ze gevallen is érg hard achteruit.

Het is nu nog een kwestie van dagen of uren dat haar kaarsje uit gaat. :cry2::cry2::cry2:

Het is/was een fantastisch mens uit een gezin van 17, erg sterk maar nu???

ik ga ook nog pm's versturen, dus kom niet naar de Freggelgrot!!!

We halen dit op een later tijdstip wel in.
 
Dat is geen goed nieuws over moeders, en iedereen zou in deze omstandigheden sowieso even iets anders aan z'n hoofd hebben dan een BBQ.
Alvast veel sterkte toe gewenst nogmaals!
 
Sterkte met je moeder freggel.
 
Hoop dat ze met goede zorg weer opkrabbelt. Jou blijft ook niets bespaard. Heel veel sterkte en geniet nog van haar zolang het kan.
 
Mannen, langs deze weg moet ik jullie allen bedanken voor de steun die ik door kort maar krachtige berichten via het forum, en via persoonlijke berichten heb mogen ontvangen.

Ons ma is helaas een paar uur geleden overleden naar een zware en vooral oneerlijke strijd. :cry2::cry2::cry2:

Die BBQ halen we nog wel een keer in, maar voor nu even rust aan deze kant!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan