Jammer dat die voorzitter van de jury vaak al zo vooringenomen is voordat er iets gebeurt is. "Net als je dacht dat het niet meer slechter kon" zei hij, toen er nog niet eens een woord gesproken of gezongen was. Puur op uiterlijk.
Ik kan me voorstellen dat je na een dag met honderden audities misschien wel moe bent, maar dit gaat me toch wat ver.
Zeker van iemand die toch al de GSM verkoper die operatalent bleek te zijn, en dan die vrouw die er uit zag als Catweazle en een prachtige stem had, en meer van die verrassingen?
Anyway, nadien zei hij dan ook wel dat hij al jaren zoiets niet meer gehoord had, als .... ik zal de naam niet noemen want dan weet iedereen wat er gezongen wordt.
Gezien het hier staat had ik zelf toch wel wat verwachtingen en die kwamen meer dan uit. Ongelooflijk. Hopelijk heeft hij al de "baard in de keel" zoals volwassen jongens krijgen en gaat het niet meer wijzigen. Deze kan inderdaad een wereldtalent worden. Wat een geweldige stem!
En het mooiste nog vond ik dat hij in elk geval voor deze show zijn mede-zangeres gewoon erbij wilde blijven houden, ondanks dat dit zou kunnen betekenen dat er misschien minder in zat dan mogelijk.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Persoonlijk vond ik de combinatie tussen de beide zangstijlen goed bij elkaar passen. En het meisje mag best nog wel wat meer volume hebben.
Het beluisteren zeker waard!