Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Hahaha, cool Multispeed heeft nog een vrij plekje gevonden, open vacature. Daar is er nog een van dus we kunnen nog wel een tepelzetter gebruiken, voegers hebben we al genoeg.
Er staat nog een vacature open voor het aanleggen van spanningsleidingen en waterleidingen.
Dus een Elektromonteur en een (k)Loot(sch)gieter.. Ik denk dat ik er nog een extra baantje bij neem, wat jij BT?
Goed idee Big-Henk. Dan doen we dat in deeltijd, dan kunnen we samen die vacature naast onze hoofd-vacature zelf wel invullen.
In het weekend wil ik dan ook nog wel wat aan lipsucking doen, neem ik de bovenste wel als Matrix de onderste wil, ik gun een ander immers ook wel wat.
BT schreef: In het weekend wil ik dan ook nog wel wat aan lipsucking doen, neem ik de bovenste wel als Matrix de onderste wil, ik gun een ander immers ook wel wat.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.