DIVX overzetten naar DVD

D

dedoele

Een film die in DIVX moet afgespeeld worden zou ik graag op DVD willen branden, ik gebruik hier altijd de nero startsmart, en dan kies ik voor DVD aanmaken zoals ik altijd doe en dat lukt mij aardig.

Als ik bijvoorbeeld een film in avi overzet dan duur dit ongeveer een 4-tal uurtjes als deze overstaat, maar als ik een DIVX film wil overzetten dan duurt dit meestal een 12 uur, ik dacht ik doe dit als ik slapen ga en als ik smorgen terug opsta dan nog een uurtje of 2 dan staat hij erop, maar nee integendeel hij is nog niet eens halverwege.

Wie weet hier raad mee?

Dedoele

Ik werk met Winavi, stuk sneller en werkt perfect !

kan ik deze ergens gratis downlouden.
En deze zet DIVX om naar DVD, ofwat kan deze nog?

dedoele

Welk programma is de juiste van Winavi, want er staan er veel op.

groetjes,

dedoele

Winavi zet divx, avi , mpg, zeg maar alles om, er zit ook een brandprogramma in :)

Ik heb versie 7.1 en die werkt okee. http://www.winavi.com/

Als je niet kan vinden effe PM met e mail , dan stuur ik hem......

Succes

Ik heb de win avi video converter versie 6.2 gedownloud en interdaad dit ziet er goed uit alleen die vraagt aan mij om het te kopen.

Heb jij er eentje met een sleutel dan mag je hem doorsturen.

Alvast bedankt,

groetjes,

dedoele

Ik ben ook al een poosje op zoek naar deze sleutels. Ik kom nu met zoeken op site's terecht waarna ik gelijk me pc kan schoonmaken.

;)
Nr.10

het is mij gelukt en interdaad, het gaat veel sneller, en nu doet hij het ook voor divx, prachtig, ik weet niet hoeveel ik jou moet bedanken.

Ik heb winavi opnieuw gedownload maar met sleutel, en het werkt prima.

mvg

jochen

Nu wil ik een overgezette divx film naar DVD branden via shrink maar dit lukt mij niet, hij geeft constant een ecountered error aan, hoe kan ik deze dan op DVD branden.

groetjes,

jochen

Ook met Nero geprobeert, maar neen , zelfs deze film opnieuw overgedaan maar tevergeefs, pertang die andere DVD'S waren goed gelukt.

groetjes,

jochen

het is mij eindelijk gelukt,

Zo zie je maar, de aanhouder wint!!

Voor mij is deze zaak af

groetjes,

dedoele

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan