DM 500 geen beeld na opstarten!

Maestro

Jr. Member
Lid sinds
9 sep 2012
Berichten
56
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
33
Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb vorig jaar een DM500 gekocht met abo deze verliep deze zomer, er zat op de dreambox gemini 4.3 dacht ik. hij liep geregeld vast en moest m steeds opstarten. vervolgens heb ik gemini 4.7 heb geupload via flashfxp en de software geinstalleerd via Putty. Nu gaat de dreambox wel aan alleen heb ik geen beeld na een tijdje valtie meteen uit!..... hoe los ik dit op?

 
Welkom op het board.

Ja de DM500 wordt al een aantal jaren niet meer gemaakt dus waarschijnlijk heb je een chinese clone box.

Een Dreambox flashen met flashxp weet ik niets van de normale manier is met Dreamup en een nulmodemkabel dus ik vraag me af of dat wel goed is gegaan.

 
Bedankt voor je info! ja dat klopt ik denk ook indd dat het een imitatie is. ik heb de dreambox verbonden met een nullmodem kabel op me oude xp computer (op windows 7 lukt het niet). Ik heb er vervolgens gemini 4.7 en cccam 2.3.0 op geinstalleerd. Nu wil ik alleen free c lines testen op de box. deze heb ik echt nog niet kunnen vinden...

 
Ik heb vorig jaar een DM500 gekocht met abo deze verliep deze zomer
Even uit nieuwsgierigheid hoor: Wat voor abonnement zat er bij tijdens de aanschaf? :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan