dm500 snap er nix meer van

S

skaap

aaaaargh ik kom er niet meer uit

heb alle images probeerd en alle emu's

en nog krijg ik d+ enzo niet open

satan key van nabilo plugin geinst en nog nix

wat doe ik verkeerd

waar moeten de key's staan

moet ik nog wat anders doen met die satan key's??

zo heb ik met de ene wel itv 1,2,3,4 en dan weer niet

ik ben 4 dagen continu aan het kijken lezen proberen image erop image eraf emu erop emu eraf key hier key daar.

eerder met topfield met x cam geen probleem maar dit is toch wel iets anders

kan iemand mij aub tips ofzo geven hoe het wel moet en waar wat moet staan

afz. skaap:(:sorry::sad::[

Normaliter ondersteunen we geen keys. Als ze niet werken, is de key verlopen. Ik heb ze draaien gehad met een goede SofCam.key en CCcamd. Ze wisselen dagelijks en er is ook geen garantie dat het blijft draaien.

Ik kan me niet voorstellen dat het met een Topfield met X cam wel goed zou werken, dat moet dan ook al een tijd geleden zijn want Taquila wisselt dagelijks en als ze zin hebben zelfs soms meerdere keren per dag.

Misschien eens goed zoeken op internet, er schijnt ook een methode te zijn met mgcamd, maar dan moet je een bepaalde regel toevoegen in de mg_cfg, ik dacht een R regel maar weet het niet meer zeker.

Meer informatie kan ik je niet geven want we bespreken op dit forum niet hoe je middels keys gratis naar programma's kunt kijken.

Zoek op google eens naar hutsefruts.:)

cool thnx m8

ik probeer nog wel ff an

af en toe heb ik een paar minuten beeld

en dat met die x cam was inderdaad een tijdje geleden ja

maar zoals ik zei ik frutsel nog wel ff...tis ja geen plug en play doosje hehe

als ik er maar een beetje achter kom waar keys en emu's moeten staan

nog geen duidelijke dingen over gevonden

zet ze nu in de var/keys directory

en zelf de emu's erop zetten weet ik nog niet waar

meeste images kun je ze er mee opzetten

maargoed ik kiek nog wel ff

thnx in ieder geval voor je reply:biggrin:

Waar de keys en emu's moeten staan is niet zo moeilijk. Emu's installeert hij normaliter zelf wel in de juiste dirs.

De configs van de emu's staan veelal in de /var/etc directory. Een uitzondering daarom is de mgcamd config die staat in /var/keys.

De keys zelf staan vrijwel altijd in de /var/keys directory.

Bij sommige dreamboxen kan dat anders heten dan worden er symlinks gemaakt, vergelijkbaar met snelkoppelingen onder windows.

Als je bij een 7020 bijv. naar /var/keys gaat en je kijkt dan in je ftp programma blijkt dat je in /usr/keys zit, maar dat is dus ook goed.

Bij de meeste images vindt je de emu's onder de blauwe knop of gele knop.

Bij Gemini is het blauwe knop, dan addons, dan download and install en dan cams (want zo worden emu's genoemd).

Misschien dat je op deze manier al weer een stuk verder komt.

V.w.b. de reply, graag gedaan, daar is dit forum voor.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan