DM7020HD en BVN

R

rob007

Op mijn dream kan ik geen BVN meer zien.

Op mijn andere DM600PVR en @sat9300 werkt BVN zonder problemen.

Heb een draaibaar systeem met LNB 4 uitgangen en Positie 19.2

Wat moet ik doen om BVN terug zichtbaar te maken :[

Graag help :bier:

Eerst welkom op het forum Rob.

Ja dat is moeilijk te zeggen wat heb je zoal zelf gedaan?

BVN is een jaar geleden wel verhuisd naar een andere transponder hij zit nu op 12515 H 22000 5/6 hij zit daar met nog 7 andere Nederlandse zenders zoals de drie publieke zenders en vier commerciële zoals SBS en Net5.

Als je nu geen enkele van die zenders er in hebt staan dan even in je menu naar zenders zoeken de juiste freqentie invullen en laten zoeken dan moet hij boven water komen.

Heb je er wel bijvoorbeeld NL1 instaan zet hem op die zender met de bouqet knop dan is meestal de groene knop om naar de transponders te gaan zoek dan huidige transponder dat is dan 12515 H 22000 en dan moet BVN er tussen staan.

Dan die selecteren en met je menu knop kiezen voor verplaatsen naar bouqet en kies het bouqet waar je hem bij wilt.

Dan staat hij in dat bouqet achterin de lijst door te selecteren en weer met de menu knop kun je hem verplaatsen naar de plaats waar je hem wilt.

Het is een heel verhaal en het makkelijkste lijkt me een nieuwe zenderlijst van iemand anders er in te zetten overnieuw opstarten en klaar.

Bedankt voor de snelle reply Aart.

Zal vanavond de transponder en BVN een nakijken.

Greets

Robert

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan