Dm7025

Ik denk dat je een beetje in de war bent. Kaartupdate is altijd de lopende maand plus één. Dus 31-08-06 is goed. Je kaart is helemaal bij. Met Evocamd krijg ik altijd een update. Het vervelende alleen is dat je in ECM-info de datum van je kaart niet kan zien.

 
Hmm, ok, duidelijk een gevalletje van warmte problemen dus.

Niet de box, maar de eigenaar! :biggrin:

sorrie voor de ophef...en tnx voor de toelichting. Ongeveer 30 graden in huis nu en werken is bijna niet te doen.

De box zelf blijft er zonder deksel koel bij :)

 
Ik zou zeggen, had je toch maar alvast een duik in dat zwembad genomen he...

 
:biggrin:

Met of zonder deksel?? :biggrin:

 
@DRZ:

Waar heb je de evocamd voor colosseum vandaan ?

Kan hem tot nog toe alleen voor gemini vinden, en die wil colosseum (uiteraard) niet installeren (no valid colosseum addon)

Alvast bedankt

 
Laatst bewerkt:
@DRZ:Waar heb je de evocamd voor colosseum vandaan ?

Alvast bedankt
Die heb ik ergens van de Davinci site gehaald waarvan ik het url kwijt ben.

Maar op de italiaanse borden vind je hem vast wel!!

Anders stuur je even een e-meeuw adres op , dan mail ik hem wel even.

(e-meeuw= een middeleeuwse manier om post per postduif te sturen)

 
Ik denk dat je een beetje in de war bent. Kaartupdate is altijd de lopende maand plus één. Dus 31-08-06 is goed. Je kaart is helemaal bij. Met Evocamd krijg ik altijd een update. Het vervelende alleen is dat je in ECM-info de datum van je kaart niet kan zien.
Ik heb tot op heden nog steeds geen update gehad met MgCamd.

De datum staat nog steeds vast op 2006-08-31

Image is colosseum 1.3 en de box staat 24 uur per dag aan..

Heeft er iemand nog tips?

 
Ik gewoon een keyupdate gehad met Gemini 1.70 (evocam 2.11 / NewCS 1.17). Ik gebruik een Zwarte Secakaart van CanalDigitaal.

reading entitlements for card 0

.----------------------------------------.

| Provider | Expiry date | Name |

|----------|-------------|---------------'

| 0000 | 1990-00-00 | SECA

| 006A | 2006-09-30 | CANALDIGITAAL

| 006B | 1990-00-00 | OPERATOR 2

| 006C | 1990-00-00 | OPERATOR 3

| 006D | 1990-00-00 | OPERATOR 4

-------------------------------

 
@ maarten,

Misschien ff de mg.cfg aanpassen.

# AU

# 00 is ignored (default)

# 01 enable AU

# 02 AU Auto

A: { 01 }

# key update

# 01 update only new keys, default setting

# 02 update all keys (used for valid PMK checking)

U: { 02 }

Groetjes,

Boets.

 
Goeie tip Boets, als ik strakjes thuis ben zal ik dat even gaan proberen.

Momenteel zit ik in de ardennen voor mijn werk. :biggrin:

 
Tnx Boets!!

Dat was het dus.

Ik krijg nu netjes een update binnen en staat nu op 30 september!

Top!

 
Ik heb een probleem met mijn 7025

Ik kan niks downloaden van het internet via mijn sateliet want het geeft elke keer het antwoord no such host!! ,kan iemand mij hier mee helpen ????

 
Dat is correct Ramos, via satelliet downloaden word niet ondersteund, je zult in dat geval gebruik moeten maken van een gewone internet provider zoals kabel of adsl.

 
Thnx Black Tiger

maar het probleem is dat ik wel een adsl verbinding heb aangesloten op de satelliet maar het werkt gewoon niet ik kan nog steeds niks downloaden..

en nog een probleempje hoe kan softcam key installeren op mijn sateliet ?

 
Softcam.key kun je gewoon middels een ftp client op je ontvanger zetten.

Maar eerst het ene probleem oplossen.

Je hebt dus adsl. Heb je er een router tussen hangen of heb je een adsl modem met switchpoorten of hoe heb je het precies aangesloten? Want dat is belangrijk om te weten wil men je kunnen helpen.

Heb je verder al eens naar de communication setup gekeken (bij setup en dan expert setup) en zoja, wat staat daar ingesteld?

 
Ik zal het ff goed uitleggen ,,

Ik heb adsl met router, op mijn pc is het netwerk wel goed geconnect met de dcc ,

maar die key nog, maar ik heb in die ftp heel veel files zitten dus ik weet niet in welke file ik het in moet zetten ???? bijv.. moet ik het bij media of wat ???

 
Laatst bewerkt:
Ik heb het halve berichtje en de quote in het nieuwe bericht even weggehaald want die is niet nodig. Weet je in elk geval waar dat allemaal naar toe is en waarom er "edit by Black Tiger" onder staat.

Even terug naar je vraag dan.

Je maakt dus die ftp of dcc verbinding naar je dreambox, dan zie je inderdaad allerlei mappen staan.

De SoftCam.Key komt in de map /var/keys maar kan in de 7025 ook /usr/keys heten. Normaliter zijn deze mappen middels een symlink (zelfde als een snelkoppeling) aan elkaar gekoppeld dus je kunt gewoon naar /var/keys gaan dan kom je vanzelf in /usr/keys terecht en daar komt die file te staan.

 
Ik heb dreambox 7025

En ik vraag me af of iemand me kan helpen ,

als ik tps wil kijken lukt het niet want ik weet niet waar ik die tps bin moet installeren en met softcam key lukt het al niet, zo weet iemand dus mischien wel mee kan installeren???

Alvast Bedankt

 
Hallo Black tiger

in welke file moet ik tps bin zetten?

alvast bedankt

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan