DM800, Barry Allen bootmanager en PeterPan image probleem

M

Matrix

Op mijn DM800(clone) heb ik op dit moment de PeterPan Image versie 2.3. Deze werkt bij mij perfect. Omdat ik er wat meer plugins op wilde draaien heb ik hem dmv. de Barry Allen bootmanager op een USB stick gezet, en boot sindsdien de ontvanger automatisch naar deze image op de USB stick.

Probleem is nu dat de ontvanger vastloopt als ik een opgenomen film van de USB harddisk wil spelen. Boot ik de ontvanger van het interne geheugen ipv. van de USB stick dan heb ik geen problemen en speelt de box de fim gewoon af.

In de enigma2 crash log kom ik het volgende tegen:

---------

loading streaminfo for /media/hdd/movie/20110122 1604 - Naamvanwateropgenomenis.ts

can't open /dev/misc/pvr - you need to buy the new(!) $$$ box! (No such file or directory)

---------

Bestaat er ook iets om dit op te lossen?

Ik gebruik geen Barry Allen omdat die me teveel problemen gaf. Maar het lijkt mij een typische fout die te verwachten is als de multiboot niet goed genoeg is geinstrueerd over het aanwezig zijn van een harddisk en waar de opnames naar toe moeten en ook vanaf afgespeeld moeten worden.

Dat is ook de reden dat mijn multiboot altijd met Flashwizard gedaan is.

Misschien dat iemand die bekend is met Barry Allen multiboot je hiermee kan helpen.

Ik heb wel al met Flashwizard een multiboot op de usb stick van een originele DM800 geknald. Je kunt gewoon in de ontvanger zelf aangeven waar de opnames naar toe moeten en vanaf moeten meen ik me te herinneren.

Alleen heb ik nooit een harddisk in de DM800 gehad, maar met harddisk en opnames heeft wel altijd perfekt gewerkt met de 70xx machines.

Barry Allen gaf bij mij altijd een of ander probleem.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan