dm800 geen ziet geen tuners

vister1

Jr. Member
Lid sinds
22 sep 2002
Berichten
84
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
59
ik heb een dm800 clone hier staan nu ziet hij geen tuners meer
wat kan er nu stuk zijn ?
een andere tuner in gezet waar van ik zeker weet dat hij goed is maar die ziet hij ook niet
 
Probeer het eens met een andere voeding. Ik heb dit probleem ook al eens gehad. Een andere (iets zwaardere) voeding gebruiken was toen de oplossing.
 
Als je kunt flashen probeer eens een andere image, u moet zich er wel goed van gewissen welke sim in de clone steekt.
Geen image bedoeld voor een bepaalde sim op een clone zetten met een andere sim !
Deze zit vooraan rechts achter het display (sim2.01, Ferrari of e-star). Om deze eruit te halen dient de tuner verwijderd te worden.
Heb het ook gehad met cubic image voor sim 2.01, deze werkte perfect op een clone 2.01 sim, maar dezelfde image bedoeld voor e-star vond geen tuners in de clone met e-star sim.
De oudere versie van cubic werkte weer wel op de clone met e-star sim.
Je kan ook originele images converteren naar e-star sim http://www.e-star-sim.com/news.info.asp?ID=3

images voor clone
2.01 sim vindt je bij ramiMAHER (dreamoem)
e-star sim vindt je bij aguda (sat-television)
ferrari sim vindt je bij 8a8f8

suc6

sat_viewer2
 
@Vister,
@Sat_viewer heeft helemaal gelijk,ik heb een EStar en heb laatst een OpenPli 2.0 en OpenPli 2.1 erop gezet,deed het perfect maar kon geen Tuner selecteren want die zag die niet,en gelukkig een OpenPli 2.1 SPECIAAL voor de Estar gevonden op internet en die geinstalleerd en je raadt het al,PERFECT en gelijk al de tuner gevonden,

Dus zoals Satviewer zegt,AJB zorg eerst dat je erachter komt welke Sim in je DB zit en daarna een GOEDWERKENDE image erop zetten!

Ik spreek uit ervaring!!

succes bro!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan