DM800 HD SE clone geen mini usb

E

EnisO

Hallo allen, ben nieuw op het forum.

Heb een probleem met mijn dm800 hd se, heb verkeerde image erop gezet maar nu kan ik dit niet meer herstellen. Krijg de melding: 01 no ca found.

Ik kan nu de box niet meer benaderen via het ip adres. Krijg geen ip adres meer als ik de box uit/aan zet en knop ingedrukt houd.

Het probleem is dat ik geen service port erop heb, de mini usb aansluiting zit niet op het bord. Er zit een ferrari simkaart in en een losse flashchip. Nu is mijn vraag waar zit de image/bootloader opgeslagen? op de flashchip of op de simkaart? Als het op de simkaart zit dan kan ik deze in een ander box stoppen en image erop zetten via een ander box die wel een mini usb aansluiting heeft.

Of weten jullie een andere oplossing? Heb google afgezocht maar wordt er niet wijzer van want het vervelende is dat er geen mini usb aansluiting op de mijne zit.

Alvast bedankt voor jullie hulp...

Eerst welkom op het forum.

Er hoort natuurlijk een mini usb aansluiting op te zitten als het een DM800se is zit er een 9 polige aansluiting op voor een nulmodemkabel is het een gewone DM800.

Is het een 800se zonder aansluiting dan ben je genept en zou ik hem terug brengen naar de verkoper en weet ik ook geen oplossing.

Heb een plaatje van de achterkant van een 800se bekeken hij moet helemaal links zitten en er staat service op.

Heb je de mini usb gevonden dan de driver installeren die staat

hier de usb to UARD treiber.

Dan moet je op de

Ferrari site het 2nd stage pack downloaden en met de Dreamup die daarin zit een image op je box zetten de image moet je ook daar vandaan halen die zijn gepatcht.

Heb je een gewone DM800 dan heb je een nulmodemkabel nodig en ook daar je image halen maar dan voor de gewone DM800 en lees daar het topic dan ook even door.

Het is zeker een 800 hd se, geen serial aansluiting.

Links van de box staat "service" maar is leeg, open gemaakt en zit gewoon niks in. Kan vanavond wel een foto sturen.

Ja dan moet je toch contact opnemen met de verkoper van die box een foto hoeft van mij niet ik geloof je wel.

Maar [link verwijderd] staat een foto zoals het moet zijn.

Als de mini usb niet aangesloten is zou ik niet weten hoe er een nieuw image er op gezet kan worden.

Kun je de verkoper niet meer bereiken lijkt me het enige dat je een reparateur zoekt die daar een mini usb aansluiting kan maken op Marktplaats staan daar wel eens advertenties.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry Aart, die laatste link heb ik even moeten verwijderen, die was niet alleen commercieel maar ook nog naar een handelaar die clones verhandelt en dat is illegaal. Misschien kun je hem de link per pm sturen.

Nah had een plaatje van de DM800se gezocht met Google afbeeldingen en verder niet gekeken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan