DM800 kleur now/next aanpassen

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.453
Punten
113
Leeftijd
61
Gezien er steeds meer op HD aan het gebeuren is, staat hier nu al een aantal dagen de DM800 te draaien, voorzien van de Nabilo firmware.

Prachtige firmware, behalve de now/next. Het tweede programma (de next dus) is bijzonder slecht leesbaar van een afstandje, zeker met mijn slechte ogen, vanwege het kleurgebruik.

Dat is een lichte grijzige tint op een enigszins lichte blauwe achtergrond. Terwijl het lopende programma gewoon in witte letters zichtbaar is.

Ik neem aan dat dit in een of andere XML file geregeld wordt ofzo. Weet iemand dit toevallig? Want als dat aanpasbaar is kan ik hem zelf editten en zo dat kleurtje ook op wit zetten.

Via de instellingen van de Dreambox zelf was zo'n optie niet te vinden.

Ik weet het ook niet zo BT, maar ik ga wel ff voor je op zoek .

Gr.

Wing

Welke Image heb je van Nabilosat?

Ik heb dit op mijn dm800 werk echt fijn :) UNOFFICIAL DREAM ELITE V.133DV3 PHOENIX EDITION

Heej Seas, welkom op Satellite Fun.

Ik heb de laatste DM800 image van Nabilosat op mijn Dream.

Dus da's de Nabilo Blackhole V012.

Ik weet ook wel dat er andere firmware is, maar ik wil gewoon graag bij de Nabilo blijven omdat me die persoonlijk het best bevalt.;)

En volgens mij moet het gewoon ergens kunnen worden aangepast.

Nabilo Blackhole V012 is van 2009 je zou nieuwere versie op kunnen zetten
Ik vind het aardig aangeboden, maarreh... welke nieuwere versie?

De Blackhole V012 is de nieuwste versie en op die site staan een paar Nabilo images, maar die zijn eigenlijk bedoeld voor clones als ik zie dat ze voor sim 2.01 bedoeld zijn.

Ik haal de Nabilo firmware bij Nabilosat zelf, bij de makers dus, da's handiger.

Maar ook daar is nog geen nieuwere uit, momenteel zijn er wel wat mensen naar aan het vragen omdat het al wat langer geleden is.

Toch zijn er niet zo veel wijzigingen geweest in die tijd.

Pli heeft ook niets nieuws eigenlijk, alleen met OpenPli. Maarja als iets goed draait en je kunt er alles mee hoeft dat eigenlijk niet.

Op zich is het ook geen groot probleem, het is een beetje lastig. Maar momenteel los ik het op door de info te kiezen en dan volgende. Maar toch bedankt alvast voor het meedenken.

Nabilo Blackhole V012 is van 2009 je zou nieuwere versie op kunnen zetten ik vermoed dat dan je problemen opgelost is :)Ik weet niet of ik een link mag plaatsen maar op deze site staan er alle Nabilo Blackhole images. http://dm800sim2.com/sim2/nabilosat/index.html
Volgens mijn is dit firmware speciaal voor de clone boxen. Ik denk dat BT een echte heeft?

;)

Nr.10

Ja dat schreef ik ook al dat ze bedoeld waren voor clones. Ik heb inderdaad een echte. Daar zou je weliswaar clone firmware op kunnen draaien vermoedelijk.

Ik heb overigens ook een andere skin geprobeerd en daar is het kleurtje hetzelfde. Maar heb nog geen tijd gehad te zoeken.

Ik vroeg me af of je klachten al verholpen zijn?

Anders heb ik een tip probeer eens Black_Blue_hd skin eens!

De klachten zijn niet verholpen maar ik wil geen andere skin want die wat ik heb ben ik zeer tevreden over, ik wil gewoon die kleur veranderen.:)

Maar hoe dat moet schijnt niemand te weten, toch kan ik mij niet voorstellen dat dit moeilijk zou moeten zijn.

Ik zal echter wel de skin die jij aangeeft eens bekijken als ik de HD ontvanger weer aangesloten heb. Momenteel staat de 7020 weer aangesloten vanwege opnames die de kids willen maken.

Bedankt voor het meedenken!(Y)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan