dm800hd (clone) flashen

R

rcf-hans

Hallo mensen
Ik heb een dreambox 800hd die ik wou flashen maar het ging helemaal mis nu werkt hij niet meer
en ik kan hem ook niet benaderen via netwerk dus heb ik hem aan laptop en 0modem kabel hangen de juiste dreamup maar hij leest iets maar kan niet op flas drukken denk zelf de bootloader maar waar haal ik die vandaan ben al lid van ongeveer 30 board en begin de moet op te geven ik ken wel iemand maar die er 85 voor hebben wie helpt me.

Edit: Omgeving Den Bosch.
 
Er is een speciale dreamup voor de clone boxen.
achterop zit een reset zwart knopje duw dit eens 15 sec in,anders box uitzetten zwart knopje induwen de box opstarten 15 sec induwen en dan los laten.
welke soft wilde je erop zetten want orginele soft werkt er niet op,als hem opstart zie je iets in het schermpje?
Gr Jaap
:country_netherlands
 
Hey bedankt voor je reactie Jaap Ik heb gekeken en er zit geen knopje op de achterkant en die heb ik de laatste uren voldoende gezien:) Er stond openpli 2.1 op Ik heb denk ik de juiste dreamup ik hoop dat dit mag DreamUP_patched_by_forhike_and_natas en nee ik zie niets in het scherm dus helaas alle hulp is welkom
 
Oke dan heb je idd een gewone 800 en geen 800se.

Succes met de Dreamup
 
success jaap
 
Als je niets op je schermpje kunt zien kan niemand je helpen je moet de stroom er af halen en er weer op zetten en dan kijken wat er voorbij komt in je scherm omdat je drie soorten clonen hebt.
Estar
Ferrari
Sim2

En die hebben allemaal hun eigen methodes die vaak al besproken zijn.
Dus ik raad je in dit topic eens te gaan lezen zul je vast de oplossing tegen komen.
 
@aart1944 bedankt voor je reactie
Er komt vol in display dream multimedia en dan hoger in display dream mukti media >error en daar onder iets van www.7020 en daar onder error1 no ca found maar geen Estar
Ferrari
Sim2

kan ik die drie soorten niet uit proberen er zit vast een goeie tussen?
 
iedere file die ik probeer geeft hij file to big wor er zo moe van
 
@ hopelijk laatste update want MENSEN HIJ STAAT TE WERKEN
Ben naar de site gegaan van e-star-sim heb daar een dreamup en sslfile gehaald over een uurtje weet ik het kan nie wachten bedankt voor het kijken en te proberen met helpen
 
Als een hij een melding geeft file to big dan ben je een te groot image aan het flashen.

Ik heb zelf ook een tijdje een clone gehad en ging de fout in met een verkeerde bootloader.

Ga voor het zeker zijn even terug naar bootloader 74 ofzo en probeer dan eens een image van deze website, en snuffel meteen eens verder op die website. ;)
 
helaas ik heb het opgegeven ze komen hem zo halen want hij kon het niet thuis doen en hoe hij het zal doen zal hij niet in mijn oor fluisteren denk ik jammer van de 85 euro
 
Mooi hij is niet op komen dagen dus gaan ik weer verder nu 40 minuten onder weg met flashen

als iemand een zeer nieuwe pli KLOON heeft of werkende link dan graag reactie
 
ik heb echt een goeie file nodig fitmware want ze zijn te pid en dergelijke wil iemand me helpen ook al is het een kloon
 
Nu weet ik niet wat je aan het doen bent volgens mij kun je beter hier eerst de twee bovenste topics gaan lezen hoe het moet.

Het duurt echt geen uren kwestie van 5 minuten staat er een image op.
Ook je image kun je van die site halen die zijn voor Estar of je download een origineel en haalt hem door de Estar converter.
 
met suc6 heb ik er een bootloader weten in te proppen er stond eerst pli op die wil ik graag weer dus als ik die van openpli.?? haal en door de converter smeer is het oke?
 
HEhe hij werkt weer mensen denk heel goed na voor je een update doet en raak niet in paniek komt allemaal weer goed
ik heb gebruikt :

bootloader 84 e-star sim site
EstarDreamConverterV3.9d
download een org. flash haal door de convertor heen anders zit je uur te wachten voor niets
estar-DreamUP_1_3_3_4


Nu heb ik en heel veel slaap en 85 euro :):)

kan ff geen dreambox zien
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan