DM800HD geen verbinding

aart44 zei:
nu vraag ik hoe komt het dan dat deze bij terug naar fafrieks instellingen zetten pli weergeeft enz
Dat moet haast een toverbox zijn veranderen van Gemini naar PLI dat geloof je toch zelf ook niet.
in mijn vorig bericht heb ik toch geschreven dat het een cloon is DM800SE wifi satellite version with Alps M tuner with sim2.10 card BL84 Gemi5.1 version high quality

zo kwam hij van de verkoper !

zelf had ik hier  pli opgezet,en de proef gedaan gelijk ik al beschreven had

« Reactie #17 Gepost op: Vandaag om 13:22 »

maar dit heeft natuurlijk ook niks met het andere onderwerp te maken .

 
Oh ja da's logisch, als je er zelf pli op zet, dat blijft er op dus komt er ook bij een factory reset weer pli terug.

De fabrieksreset reset alleen instellingen enzo, niet de complete flash.

 
ik had gedacht als je terug naar  fabrieksreset ,dat er de originele soft terug opstond gelijk je hem aankoopt

een soort backup gelijk een pc

 
als Whity nu de cccam kan uitlezen dan is er toch geen probleem meer dacht ik !

gewoon terug flashen en alles invullen op goed geluk

 
Lijkt me wel, als je de config bestanden hebt is er dus zoals ik al eerder aangaf geen probleem.

Je hebt gewoon een denkfout gemaakt door aan te nemen dat bij een fabriek reset de oude software er weer opstond.

Kan altijd gebeuren.

Dat is dus niet zo , Linux werkt iets anders dan een windows pc.

Als jij er pli opgezet hebt dan begrijp ik niet waarom de box niet benaderbaar is want je hebt met het opzetten van de pli ook het oude wachtwoord gewist wat de leverancier er opgezet heeft.

Heb je het gewone wachtwoord al geprobeerd gebruikersnaam root en wachtwoord dreambox?

 
ik zelf heb hier geen probleem me hoor Wing39

het is ook maar om Whity tehelpen dat hij zijn cccam kan uitlezen enz, dan terug in de fafrieksinstelling zetten

of een volledige nieuwe soft erop

 
ik ben bang dat we tot de conclusie moeten komen dat Whitey de box naar fabrieksinstellingen moet zetten en dan maar hopen dat zijn leverancier alle gegevens nog heeft voor hem.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan