dm800se clone image wist de oude image niet goed

seppetto

Jr. Member
Lid sinds
18 jun 2012
Berichten
68
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
57
Beste forum leden

Ik heb een vraag betreft andere image flashen.

ik gebruik de images openpli van gjstroom voor ssl84b.

Nu is het probleem dat als ik een nwe image van gjstroom er in zet dat hij niet volledig de oude image wist , na de install van de nieuwe image zie ik gewoon nog de oude plugins staan die ik met de vorige image had gedownload en ook mijn settings lijst zie ik nog staan.

Ligt dit aan de image ? of is er iets aan het geheugen van de box ? of is het normaal dat het niet volledig word gewist ?

hoe kan ik dit verhelpen of kan ik mss de box op een andere manier volledig wissen?

 
staat er aan je achterkan een reset toets van je dream ???

als dat zo is doe dat dan eens

en laad je software eens op nieuw

 
Bedankt ! :)

Heb ik gedaan ,toen in de flashup mode de image erop gezet en nu lijkt alles schoon te zijn.

Ik heb ook nog geprobeerd in deze mode om badbocks recover te doen dreamup via hdmi dan ! dat lijkt hij te gaan doen alleen na een paar minuten staat hij nog steeds te repareren maar er lijkt niks te gebeuren!

Klopt dat of duurd dat gewoon heel erg lang ?

 
zet hem eens volledig uit en dan terug op

 
en doet hij het nu alweer je dreambox 800SE;)

 
De box doet het wel ,en als ik een image erin zet met de flashup methode(knop achterkant) dan wist hij wel goed :) altans daar lijkt het wel op,de plugins en settings zijn dan weg ,weet niet of er mss nog andere romeel achterblijft die ik mss niet zie.

Maar het is wel vreemd dat als ik flash via de stop methode(knop voorkant) doe dat er rommel van de oude image op blijft staan.

Dat zou niet moeten lijkt me !

 
Zet je misschiens na het laden van de firmware jou backup instellingen terug

 
Nee ,maar ben er inmiddels al achter denk ik,als ik de hardeschijf eruit haal en dan een image flash doe dan gaat het wel goed (2xgetest)

Dus blijkbaar staat er iets op de schijf waar hij naar kijkt !

Zo leer je nog eens wat ! :biggrin:

Daarna kan ik de schijf wel gewoon terugplaatsen en blijft het goed

 
dan zou ik persoonlijk de schijf terug formateren

ps;heb je er iets van tunesie sat opstaan ???

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan