domme vraag

E

espagnol60

Ik bezit een Ghostwriter,humax 5400,originele canal+ kaart en een atmel explorere kaart 90S2343 - 24 .... Nu met chipcat werkt hij prima alleen zou ik graag weten welke files er precies op moeten want er zijn er zo veel en engels is niet mijn sterkste taal

dus mijn vragen zijn welke files moeten er op Mm303rb7.hex,Eeprom.hex,Atmel.hex,ee_ext.hex,flash.hex of zijn er nog zoals je ziet zijn het er wel enkele.

volgende vraag is als deze files erop staan werkt de kaart dan al ???

of moet er nog iets op ik vraag dit niet op gratis te kijken want zoals ik al zei ik heb de originele kaart mijn doel is expermitteren

 
Dat is vrijwel niet te zeggen, er zijn zovele files met zoveel namen die vaak hetzelfde doen, dat je niet kunt zeggen wat waarop moet.

Indien je de 90s2343 hebt, wordt normaliter alleen een atmel.hex gebruikt en een crd file.

Dingen als flash.hex en eeprom.hex zijn normaliter voor de funcard (90s8515) maar eeprom.hex kan ook voor 2343 zijn of voor een goldwafer.

Je moet gewoon kijken wat je download.

Verder kunnen we je niet beantwoorden of je kaart dan wel of niet werkt, dat zul je zelf moeten uittesten. Of het nu om gratis kijken of om testen gaat, wij kunnen geen adviezen of antwoorden geven omtrent hoe je welke kaart dan ook in een ontvanger aan de praat kan krijgen. Dan zouden wij ons schuldig maken aan het openbaren van methodes om op illegale manier gebruik te maken van een betaalservice.

De enige oplossing die er dan nog rest, is als iemand je een email stuurt of je in het Bedelstaf forum vraagt of iemand je een handleiding of uitleg wil mailen of op andere boards gaan kijken.

P.s. Op ons board hanteren we overigens de uitspraak "domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel". Wij zijn van mening dat een domme vraag, een vraag is die niet gesteld wordt, want wie niet vraagt, krijgt 100% niets, geen antwoord, maar ook geen advies.

Slim is dus om te proberen, nee heb je en ja kun je misschien krijgen, dus als men een vraag heeft, altijd stellen, hoe vreemd hij jezelf soms in de oren mag klinken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan