Bedankt BT en ik hoop dat het een gezellige winter gaat worden.
Ik heb hier een raspberry pi en daar staat ook domoticz op.
Op dit moment doe ik er even niks meer mee omdat ik in de meterkast bezig ben.
Maar ik kon de slimme meter uitlezen zonnepanelen, verlichting, cv en nog wat andere dingetjes.
Het was voor weinig geld en het werkte perfect. Ik denk ongeveer 170 euro.