Donner of Dommer

janblues

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
399
Punten
83
Leeftijd
73
Werknememers boven de 55 moeten voor minder salaris door werken.
Mooi is dat.
Zelf krijgen zei weer een "loons"verhoging van 30%.

en dat noem jij dommer?? Schrapers zijn het, met zo'n riante inkomen wil ik wel tot mijn 80e doorwerken. Nouwwwwww werken , aanzitten aan tafel ,

Wie zei dat ooit eens? Ow ja onze Toon

Mensen we worden gewoon op dwaal spoor gezet door dat schoorum. het is hun alleen te doen om ons uittekleden. zoals ze al met heel veel sociaal hebben gedaan.

Lees dat hele plan maar eens van die Donner dat moet je haast wel zien dat totaal onuitvoerbaar is omscholing/lichterewerk. er is geen enkele werkgever die op dat soort zit te wachten. en wat denk men van een bouwvakker/straatmaker dat die mensen na 35 jaar tussen vier muren kunnen werken bij de kachel. never.

Verder ga ik er niet op in want De Nederlander Wil maar niet wakker worden en dat Weten ze al te goed in Den Haag!!! En we laten ons sociaal steeds meer afbreken Door die Dementerende Figuren.

En zelfverrijking is de orde van de dag. Want Het Meer Is Nooit Vol..En als die gasten kwatta repen declareren kun je wel zien wat voor grapers het zijn.en ze worden nergens opgestraft. van mij mogen ze gelijk naar de bijstand..

Grtz/Sth..

Step ik kan het niet beter verwoorden kerel,maarja voor velen is het de ver van mijn bed schow he...

De quote moet eigenlijk zijn: Donner & dommer!

Grtz.

Janblues;206026 zei:
Werknemers boven de 55 moeten voor minder salaris door werken.
Mooi is dat.

Is ook een manier om iemands pensioen te verlagen daarom duurt de
AOW-aanpassing volgens Jan ... wel 20 jaar. De gluiperd.

Multispeed

Ja jongens, dit is nog maar ??n van de vele maatregelen die er genomen gaan worden om Nederland weer op de kaart te krijgen als VOC land. Ga er maar vanuit dat straks een ieder zijn pensioen op bijstandsniveau gaat ontvangen (is dus gelijk aan de AOW). De pensioenfondsen zijn zo ook niet meer aan de wissellende beursenresultaten gebonden. Ga zelf maar sparen voor je oude dag zul je straks horen.

Als je ziet wat er is weggenomen uit de sociale zekerheid de afgelopen jaren maar waar veel mensen nog niet eens de gevolgen van inzien omdat het in een tijd van hoogconjuctuur is gebeurd en heeft niemand (de werknemer) er aandacht aan besteed. En de bonden, die zitten al in de bestuurskamertjes aan een tafeltje mee te denken bij de grote bedrijven. Die zitten allang niet meer aan tafel bij de werknemer.

Zo wordt ook de aanrechtpremie in kleine stappen afgeschaft en nu ook de partnertoeslag van een 65 jarige met een jongere partner. (55 jaar misschien ontzien)
Allemaal zogenaamd om de vergrijzing betaalbaar te maken. Maar Nederland is wel een van de landen met een hoge arbeidsparticipatie dus er wordt voldoende aan premies betaald.
De WW premie is afgeschaft en nu heb je opeens deeltijd WW. Ga je er helaas nog uit, grote kans, als je contract korter is dan 3 jaar, je direkt naar de bijstand gaat na het stoppen van de (deetijd)WW.

Ik wil geen doemdenker zijn maar zo zijn de feiten nu eenmaal.
De opleidings eisen voor personeel worden hoger en de geleverde kwaliteit en services gaat naar beneden van vele bedrijfen. Leren ze niet de verkeerde dingen op school?

Wat Nederland mist is een doel voor de toekomst door gebrek aan een goede motivatie vanuit de overheid. Het bootje dobbert maar wat rond zonder een stuurman want de kapitein zit allang niet meer op zijn plek.

Grt Parabolica.

Even heel snel want ik heb geen zin meer in discussies, maar ze zijn het gewoon langzaam via allerlei wegen terug aan het draaien naar hoe het vroeger was.

Wie niet rijk is of erft, zal werken tot hij sterft.
De regering is zijn geloofstegenhanger (de RK kerk) kwijt, met smoesjes als slechte economie of plots regelmatig opduikende crisissen (waar overigens niets van te merken is als je bijv. naar huizenprijzen kijkt en naar uitgaven voor Sint en straks Kerst en vuurwerk). De regering zorgt wel dat de rijkeren weer rijker worden en de armen armer en straks alleen nog maar moeten werken en niet moeten zeuren zoals in de jaren 20.

Een auto rijden is niet weggelegd voor de arbeider, alleen voor het hogere kader en ambtenaren, idem voor gezondheidszorg en andere belangrijke zaken, zoals pensioen enzo. Naar zaken die voor de rijkeren en beter gesitueerden interessant zijn zoals de hypotheekrente aftrek, oeioeioei, daar mogen we ABSOLUUT niet naar kijken, alleen er over denken al is een schande. Dat kun je die lui toch niet aan doen, toch? Tsssk.

Over een jaar of 50 zijn de fossiele brandstoffen op en ze moeten toch zorgen dat er tegen die tijd al voldoende mensen van ziekte of armoede sterven, zodat de beter gesitueerden voor hun zelf nog genoeg voer, warm stroment water, elektriciteit en vervoer hebben toch?
Tegen die tijd mogen de mensen die werken om dat voor hun geregeld te krijgen dankbaar zijn dat ze van hun een woning krijgen en wat voer om van te leven.

Ik heb de laatste 10 jaar nog geen verbetering gezien, alleen maar verslechtering en meer betalen. De naam Balkenellende doet die naam alle eer aan, balken van verdriet en ellende.

AOW-tegenvaller voor Sociale Zaken

` Het schrappen van de partnertoeslag
voor AOW'ers met een partner jonger dan
55 levert minder op dan werd verwacht.
Dat schrijven staatssecretaris Klijnsma
en minister Donner van Sociale Zaken in
een brief aan de Tweede Kamer.

Het was de bedoeling dat de maatregel
in 2011 27 miljoen euro zou opleveren.
Dat bedrag zou in 2014 tot 170 miljoen
oplopen.Maar omdat de groep AOW'ers met
een partner onder de 55 jaar kleiner
blijkt dan werd gedacht,vallen de
besparingen bijna de helft lager uit.

Donner en Klijnsma hebben aangekondigd
dat ze op zoek gaan naar oplossingen om
het gat in de begroting te dichten.

Ik heb donner een mail gestuurd, en gevraagt de a.o.w. leeftijd op 70 te zetten als je dan 71 wordt krijg je een groot feest op kosten staat je mag heel je familie uitnodigen, om 0.00 uur komt de dokter en de begrafenis ondernemer, en krijg je je spuitje,scheelt oude van dagen huizen, minder pampers, geen scoot mobiellen geen rollators, minder verpleging in de ziekenhuizen en het ruimt lekker op.

Heb nog geen antwoord gehad...

Zo je mag een jaar niks doen.
Wat een meevaller Pikkie.

Was die Donner ook al geen 70?

Wat de Vakbonden betreft, deze moeten we een halfjaar geen contributie meer geven.
Als ze dan nog steeds bestaan weten we zeker dat ze door de werkgevers betaalt worden.

En als de regering echt eens wil bezuinigen moeten ze de oranjes op de fiets en in de roeiboot zetten.
Zal een hoop onkosten schelen en tevens kunnen ze dan wel op bijstands niveau gezet worden want ook dit scheelt een hoop belastinggeld.
Ze hebben toch tijd genoeg om een beetje bij te verdienen.

De vakbonden hebben voldoende inkomsten van de rente uit de overvolle stakingskassen. Verder hebben zij net zoals andere flink lopen speculeren op de financieele markten. Na de (bank) crisis werd er plotseling weer een ledenwervings actie gehouden dus ook bij hun zal er wel het ??n en ander gecrasht zijn :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan