dood of leven

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeBro

New Member
Lid sinds
24 jun 2009
Berichten
44
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
75
Ik ben hier aan het lezen geweest maar dan zie ik erg weinig poostings de laatste tijd hier.
Het lijkt er op dat deze site op sterven na dood is.
Waar ligt dit nu aan.
Ik ben dan nieuw hier maar wat ik zoek vind ik hier zeker niet.
Ik ga dan ook maar weer naar LUX-SITE, daar is wat meer leven.

Groeten en veel succes.
 
Ik snap je probleem niet zo zeer.

Je post iets op de 26 ste en op de 26 ste krijg je een antwoord van iemand, het probleem wordt een dag later nog eens besproken. Dan horen de mensen niets meer van je, ze willen natuurlijk wel weten of het probleem is opgelost of niet.

Na van loop van tijd kom je terug en begin je over heel iets anders.

Als dit forum niet zou leven dan had je denk ik niet zo snel antwoord gehad.
 
Je hebt groot gelijk BeBro, ga maar naar de goede LUX-SITE.
En waarschijnlijk heb je ook gelijk dat deze site niet zo veel voor je is.
Succes met je zoektocht naar iets beters als LUX-SITE ook niet zou voldoen.

Grtz.
 
@ BeBro

Wil je A.U.B blijven op dit forum...Pleaase !!!!!


We hebben hier echt een Superposter en sweer maker als jouw hier nodig,
Al is het maar voor de gezelligheid...NIET DUS!
Je heb toch maar liefs al 1 Bericht gescheven.. en 5 relpy's..
Je heb al veel mensen geholpen met je raad en daad....NIET DUS!
 
Dit forum is al jaren op sterven na dood. Beetje geouwehoer tussen wat oude bekenden, meer zul je hier niet aantreffen. Wel jammer want het had een mooie tegenhanger van sat4all kunnen zijn.

Het forum is te groot, teveel subforums. Begin maar met 60-70% samen voegen. Als er dan berichten gepost worden krijg je tenminste het idee dat er activiteit is. Verder zou ik gaan voor een lichte achtergrond. Dat nodigt wat meer uit. Daarnaast actueel nieuws blijven posten, dan onstaan er vanzelf discussies.
 
Het forum is te groot, teveel subforums. Begin maar met 60-70% samen voegen.
Ehmz... je trekt een vergelijk met sat4all, maar heb je daar al eens gekeken naar het aantal subforums?

Er is overigens ook nog een optie voor een lichte achtergrond, je kunt in je profiel namelijk een aantal stijlen kiezen, kwestie van opties bekijken he.:)

Waarom is het bij Luxsat drukker? Omdat daar over illegale zaken gesproken kan en mag worden, worden nog keys uitgedeeld, logisch dus dat het daar drukker wordt.

Wel jammer want het had een mooie tegenhanger van sat4all kunnen zijn.
Er zijn wel meer forums waar dat van toepassing is. Maar dat ligt aan de gebruikers zelf. Als ze liever hun vragen aldaar willen stellen omdat ze de indruk hebben daar eerder geholpen te worden (hetgeen lang niet altijd het geval is) dan krijg je dat vanzelf.
De vragen die daar gesteld worden, kunnen net zo goed hier of op een ander forum gesteld worden.
Het gebrek aan vragen, maakt dat het forum afsterft. En het is niet het team die de vragen moet stellen, alhoewel al een aantal keren door het team geprobeerd is meer leven in de brouwerij te krijgen.
Bijv. forum open stellen heeft tot meer bezoekers geleid. Betere onderverdeling van de Dreamboxsectie verbeterde de overzichtelijkheid. Aanmaken van een helpdesk forum heeft al diverse keren geleid tot hulp bij een aantal gebruikers thuis.

Maar het kan niet alleen van 1 kant komen. We zijn dus heel blij met de vaste kliek die wel nog iets doet, maar de instelling die jij hebt van "meer zul je hier niet aantreffen" is nogal negatief en dat is iets waar wij niets aan kunnen doen.
Een forum heeft nu eenmaal input van gebruikers nodig. En als die hun vragen liever ergens anders stellen omdat ze een verkeerde indruk hebben van zaken, dan kunnen wij daar helaas weinig aan doen.

Dat is niet kwaad, geirriteerd of negatief bedoeld maar dat is een juiste weergave van hoe de zaken liggen.
En niet alleen hier.
 
helemaal mee eens(het gras is altijd groener aan de overkant) bt dat moet jij toch weten
gr frans
 
Aldus sprak een wijs man.

Is LUXSAT niet van oorsprong een belgische site??

Bebro post 6 items en heeft nu in deze ook al 6 replys , hoezo dood??
 
Ach jongens hou nu eens op met die flauwekul!
Denk maar aan de Asterix strip, "De Intrigant".

Grtz.
 
En dat bedoel ik nou.
Is dit een satelliet site of een hoop van niks zeggen en veel schrijven.
Zoals die MATRIX (Aldus sprak een wijs man) die ook een duitje in het zakje wil doen, een hoop geschreeuw maar niks zeggen.
frweber (het gras is altijd groener aan de overkant)
Kweetniet heb jij ook al eens iets zinnigs hier achter gelaten.

Het meest positieve wat ik nu in mijn poosting heb gelezen kwam van BLACK TIGER,
die het zelf inziet dat het hier ook niet goed zit.

O ja ik werd geholpen door iemand (SONJA)die hier was geband en dan nog wel op een andere site (HUTSEFRUTS) dus niet door mensen hier van de site.

Trouwens ik denk niet dat dit de manier is om de leden op deze manier moet wakker schudden.

Ondanks er leden hier erg negatief reageerden wens ik toch ieder een prettig weekend
en groet jullie BeBro.
 
De vogel schijnt niet te beseffen dat hij gewoon mensen beledigt.
Hier een forum en mensen afkraakt, en het normaal schijnt te vinden.
Geen enkel gevoel voor beleefdheid en takt schijnt te bezitten.
En mensen tegen mekaar probeert uit te spelen.
Tjonge, tjonge!!

Grtz.
 
Nou Slotje er dan maar op want dit leidt tot niks.

Er wordt hier helemaal niemand geband alleen een tijdelijk slotje op een USER meer doen wij hier niet en dat slotje gaat er over enige tijd weer vanaf ja ook dat van SONJA

Dan word ik maar gezien als de MOD die overal slotjes op doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan