double z radio

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Heeft hier iemand al eens naar geluisterd? Had normaal een cd'tje aanstaan als ik hier op het board zit maar nu ga ik naar internetpiraten . kom Heb ff de www. weggelaten en de c in een ... verandert, maar t'?s voor mij verdomde leuke muziek!!!!!
Mijn piratenbloed begint weer te kriebelen als ik hier naar luister.

Nou heeft iedereen een tik van seca, maar 20 jaar geleden had iedereen een kick met fm en het illegaal uitzenden van films, misschien dat we dat weer kunnen gaan doen. Zendertje bouwen en... ach laat ook maar.

heb ik hier al meer dan een jaar een pls-je van in winamp staan,en luister bijna elke dag onder het "Ducken"
Voor degene die dat ook wil:
Ff met de rechtermuisknop op "luisteren in winamp" en daarna ok klikken om het pls-bestandje binnen te halen.
Deze kun je dan vervolgens gewoon naar het schermpje met de info van Winammp slepen.Er komen dan 3 namen(regels )te staan en je klikt er vervolgens ff dubbel op.(op van van de 3 natuurlijk he)
Side waar dit weg is te halen is inderdaad www.internetpiraten.com

Gr,

Heb hem eigenlijk gisteravond pas gevonden maar het door jou gezegde ga ik vannacht nog ff proberen.

Het werkt! Alleen ik gebruik realplayer.

Dank voor de tip.

Maar zitten er eigenlijk nog meer van deze internetpiraten, zoja waar, of moet ik gaan zoeken bij google?

Vergeet de laatste vraag maar er zitten er inderdaad genoeg bij google, maar double z lijkt mij de beste!

http://www.shoutcast.com/

Hey Freggel,

Ga jij hier maar is ff kijken.Hier staan honderden PLS bestanden voor internetradio.
Links haal je de bestanden binnen door er gewoon 1x op te klikken.
Staan zelfs "zenders" bij met een bitrateuitzending van 190KBPS!!!!!
Weet zo niet of PLS-bestanden ook in jouw speler zo zijn te gebruiken,maar anders haal je winamp toch ff op joh.
Is volgens mij de mooiste speler die er is hoor.

www.winamp.com

Gr,

Patrick

Klinkt leuk maar zocht meer naar een piraat met hoger 'manuela' gehalte :)

Iemand een link?

Rolo

Ik had iets langer moeten luisteren voor een goed oordeel want de echte smartlappen kwamen even later toch langs :)

Rolo

eej bedankt voor de leuke reacties :)

Groetjes peter double z radio

(humax 5400 gebruiker :)

Originally posted by Rolo
Klinkt leuk maar zocht meer naar een piraat met hoger 'manuela' gehalte :)

Iemand een link?

Rolo

Klik op die side die ik er neerzette maar is onder search
"nederlands" in Rolo.
Jeetje jonge wat een "smart"

Gr,

Aan peter van double z radio , jongens ga zo door net zoals ik al zei in het begin, mijn piratenbloed begint weer te stromen als ik dit hoor! gewoonweg, althans voor mij dan, FANTASTISCH.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan