download help

N

Nao

Hi,

Bij deze wil ik graag een beroep doen op jullie kennis.

Ik wil een filmpje downloaden dat via een website in een pop-up venster vertoont wordt. Ze hebben de rechtermuisknop disabled. Weten jullie mogelijkheden hoe dit filmpje van het internet op mijn pc te krijgen?

Het gaat om:

javascript:newWin=void(window.open('http://player.narrowstep.tv//nsp.aspx?player=revs&void=2513','RevsF1','resizable=0,status=0,menubar=0,toolbar=0,scrollbars=0,location=0,directories=0,width=752,height=522'))

en dan de launch van de Mclaren MP4-20

De broncode van de popup is te achterhalen door bovenstaande link te plakken met menubar=1.

Alvast bedankt, je maakt er een kind heeeel blij mee.

Ik heb de url eens in windows media player gezet maar ik mis de goede codec om het filmpje af te spelen.

Hangslot,

Ik ben nu je laatste link aan het proberen via Net Transport. Laat zo even weten of het lukt.

THANX

Freggel,

Je moet hem in je browser plakken.

@Hangslot,

Het is helaas een Belgische samenvatting van het originele filmpje, maar in ieder geval al heel wat. Mochten jullie nog opties hebben om het origineel te downloaden, dan lees ik dat graag.

Ik had de link ook in de browser geplakt, maar ik was benieuwd of dat het onder windows mediaplayer ook lukte. ;)

Maar daar kreeg ik dus een melding dat hij een juiste codec mist, dus ben ben ik naar op zoek, want ik weet het niet helemaal zeker maar zulk soort filmpjes zijn volgens mij een soort stream, en stream is in wmp ook af te spelen.

Vandaar dus. ;)

Het downloaden/opnemen wil me nog steeds niet lukken. Ook niet met het progje WM-recorder 10.

Als iemand nog suggesties heeft...............

Graag.

Bedankt

Als ik het goed begrijp gaat het om deze url mms://195.219.160.200/mcp daar komt het vandaan als ik het wel heb effe de bron bekenen met coffee cup

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan