- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 59
Hallo sat fanaten,
Dit is eigenlijk een vraag voor onze techneut, Mas3
Wat is het geval Mas, ik heb nu een DB 7025 met een twin tuner staan
Op het dak een Archsat met 4 vaste duo LNB s voor 4,8 Sirius, 13e Hotbird 19,2e Astra en 28,2 Astra dit alles is verbonden met tuner A
In de slaapkamer staat nog een DB500 die ook met de schotel is verbonden
Het doel was dus om onafhankelijk van elkaar te kunnen kijken.
Nu wil ik voor de sats die in nog mis zoals 16e en 23e een draaibaar systeem neerzetten met een Triax 90cm en een usals motor en deze op tuner B laten draaien op de 7025.
Nu komen de vragen:
1 geeft dat geen conflicten als ik bijv de schotel naar de 13e draai omdat ik immers ook al op de vaste positie 13e heb , want ik wil wel de mogelijkheid open houden om onafhankelijk van elkaar te kunnen kijken anders schiet mijn vrouw me af.
2 Is er een manier om dan bijv ook in de slaapkamer ook te kijken en de schotel te sturen?(lijkt mij niet maar je weet maar nooit)
3 moet ik nog iets doen met een diseq switch tussen de twee schotels?
Alvast bedankt
groet,
Wing
Dit is eigenlijk een vraag voor onze techneut, Mas3
Wat is het geval Mas, ik heb nu een DB 7025 met een twin tuner staan
Op het dak een Archsat met 4 vaste duo LNB s voor 4,8 Sirius, 13e Hotbird 19,2e Astra en 28,2 Astra dit alles is verbonden met tuner A
In de slaapkamer staat nog een DB500 die ook met de schotel is verbonden
Het doel was dus om onafhankelijk van elkaar te kunnen kijken.
Nu wil ik voor de sats die in nog mis zoals 16e en 23e een draaibaar systeem neerzetten met een Triax 90cm en een usals motor en deze op tuner B laten draaien op de 7025.
Nu komen de vragen:
1 geeft dat geen conflicten als ik bijv de schotel naar de 13e draai omdat ik immers ook al op de vaste positie 13e heb , want ik wil wel de mogelijkheid open houden om onafhankelijk van elkaar te kunnen kijken anders schiet mijn vrouw me af.
2 Is er een manier om dan bijv ook in de slaapkamer ook te kijken en de schotel te sturen?(lijkt mij niet maar je weet maar nooit)
3 moet ik nog iets doen met een diseq switch tussen de twee schotels?
Alvast bedankt
groet,
Wing