Draaibare schotel

G

greatz

Ik wil me een draaisysteem gaan aanschaffen voor mijn 5400. Een vriend heeft er al een, die heeft echter vaker vastlopers als de schotel moet draaien.

Zijn er mensen die me een bepaald type kunnen aanraden zonder vastlopers.

 
Als je nu iets meer info geeft (softw., motor, enz), dan kunnen we je wat beter adviseren.

Een Stab werkt uitstekend met de Hum... :biggrin:

Grtz Wiz

 
Ik heb zelf ook een Hummie 5400, met een Stab Rotor 100 (DiSEqC 1.2) werkt vlekkeloos moet ik zeggen.

Geen vastlopers dus.

 
Het vastlopen kan best wel veroorzaakt worden door een te hoog stroomverbruik, combinatie LNB, motor.

Er zeker opletten dat je een LNB gebruikt die niet te veel stroom verbruikt anders kom je snel aan de grens van het maximale stroomverbruik van de hummie.

 
Heb zelf een 5100 en een stab en dit werkt prima. Installatie was kinderspel.

Sebas

 
Een 'ouderwetse ' polarmount en actuator, automatisch aangestuurd door de Humax via de V-box werkt ook perfecto (zie posting hieronder)

Greetz Digidirk

 
Ik heb soortgelijke problemen gehad. Na installatie van de Philips LNB SX1019 (veel minder voeding nodig) was het probleem opgelost. Werkt nu prima.

succes

 
ooit meerdere schoteltjes overwogen? als je de ruimte hebt is dit zeker stabieler!

 
@Peet

16 schoteltjes, das een mooi uitzicht hè...

Nee, doe mij dan maar een motortje, kan mijn vriendin ook nog een beetje zonnen. ;)

 
iemand ervaring met een diseq opstelling van 4 schotels en een diseq motor. ik vraag me namelijk af of dit ivm het stroomverbruik wel uberhaupt mogelijk is

grtz flup

 
mooi van die stab....

Maar zouden jullie even kunnen vermelden welke diameter en eventueel type schotel dat je gebruikt.

Ben namelijk van plan er mij ook eentje aan te schaffen.

Ik wou weten of hh100 een 1,10 meter Triax aan kan ?

gr

satdigital

 
Ok Yas,

heb je mij enige shops in het zuiden ?

Stuur maar anders per mail.

thanks

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan