Dragon Cam

Z

zeddini

De Nieuwste module die de magic module
binnenkort zal vervangen.
meest krachtige multiCrypt Cam op het moment
all iemand ervaaren met deze module
grtz roufa!

Deze module is lang zo nieuw niet, hij bestaat al maanden!

Denk niet dat deze het gaat halen aangezien hij exact hetzelfde kan als een magic module!
De software die erin kan belooft veel, maar kijk maar eens naar de dragon loader! Lijkt mij een beetje verdacht veel op de Magic Loader!

Ik heb zelfs de file van de dragoncam hernoemd en geprobeerd deze in de magic cam te stoppen. Dit gaat wonder boven wonder goed tot maar liefst 98%. Daana geeft hij keurig:"invalid ci module" aan!
Dus puur een responce kwesie die anders is. En die zal wel in de eerder geschreven 98% zitten!

Ik denk dat die Dragon Cam helemaal niet zoveel anders is als een Magic Cam. Wellicht vind je binnenkort wel files voor de Cas interface om je Magic om te proggen naar Dragon!?

brand-new development
new revolutionary chipset "Predator? decipher CPU"
no dependency to any encryption system license holder
True x-in-1 functionality:
Irdeto?1, Irdeto?2, Irdeto?3, AlphaCrypt?, BetaCrypt?
MediaGuard?1, MediaGuard?2 (both also called AstonCrypt? or SECA?)
Viaccess?1, Viaccess?2
NagraVision? (DishNetwork? USA included)
Cryptoworks?
Conax?
@Sky?, SkyCript?1, SkyCript?2
@SHL
DreamCrypt?
VideoGuard? (also known as NDS?) (Direct TV? USA included)
We are not calling the product 22-in-1 to confuse you... we simply call it MultiCAS CI and it virtually decrypts anything you'll ever need to decrypt*

*Depending on software loaded into Dragon CI

Trademark recognition:
Brands stated and names mentioned belong to the appropriate Trademark owners and are only mentioned for comparison purposes. The ownership of these Trademarks are herewith recognised and no violation is intended.

Niet veel anders????, 22 in 1 zegt mij genoeg...lol

GR Fred.

de cam is super hij onderstunt alle originel carten ok conax en crypt..nagra..s2..etc..
maar mischien binnekort komt een niewe softwair voor die cam die de magic achter laat
grtz roufa!

Irdeto 3??? Skycript 2???
Ik zeg dus niet dat hij minder kan, ik zie zelf ook wel dat hij meer kan. Crypto bijvoorbeeld, dat kan niet met een MM of MR. Wel met een Joker.
Maar goed, buiten dit is dit volgens mij alleen de software voor in de cam. Ik doelde meer op de hardware. Deze is volgens mij niet anders dan die van de MM en de MR.

Het kan ook videoquard aan dus de NDS misschien is het wel wat....het is een kwestie van testen en je mening erover geven,....aangezien de prijs dat het nog meevalt het scheelt maar 40 a 50 euro voor een matrix module aanschaf......

Groetjes,
Deliyurek007

dus wachten en dan beslissing
zo alles twilight zeg 22in1 zegt mij meer dan genoeg
grtz roufa!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan