dream vraagjes

G

guppje25

hoi
ben van plan om dreambox te kopen maar heb paar vraagjes daarover.

kan je met de dreambox ook hd tv ontvangen die nu ook al op de astra te ontvangen is?

er zitten 2 kaart lezers in. zitten er decoders ingebouwd of alleen met de de juiste software en is het dan een soort magic module?

ik hobby graag op de pc maar is er wel uit te komen met de dream box om er leuke dingen mee te doen door bv aan een netwerk te hangen?

alvast bedankt
 
je kan er mee opnemen , afspelen en op de pc met de opgenomen films op dvd of cd's zetten.
je heb daar maar een paar progamma;s voor nodig.
de kaartlezers werken, de heren die de software ter beschikking stellen die ze voor ons en anderen worden vrijgeven.
ik zou zeggen kopen maar en veel lezen en leren.
het loont zich echt.


ik ben tevreden over dit leuke boxje.
dream on guy's
 
de kaart lezers werken voor welke coderingen?
kan ik er een seca 2 kaart in stoppen voor canaldigitaal of moet ik daar een cam voor aanschaffen?
of werkt de kaart lezers voor 6in1 of mm of ucas?
 
ja de C+ kaart werkt in de cardreader
en de fun OOK haha

mijn abbo op dicovery kijk ik via de C+ kaart

C+ R en B kijk ik via de Emu

freeX via een bleu ice

en dat alles zonder conflicten

top tot nu toe moet ik zeggen
 
De fun of 6in1 functie zit in de meeste firmware al ingebakken zodat je helemaal geen kaart meer hoeft te programmeren en te gebruiken. En daar stopt het niet want er zijn inmiddels ook al wat meer trucjes op dat gebied.

Het bekende knutselwerk van ene Ronald laat ook je canaaldigitaal kaartje gewoon zijn werk doen. Dus daar hoef je ook niet bang voor zijn.

Een Dreambox is in iedergeval een grote stap vooruit :)
 
Dadaman, is dat met originele software of met welke firmware werkt de originele Seca2 kaart in de interne cardreader?
Ik hoorde nogal eens dat dit kon, maar weet niet hoe, is mij nog niet gelukt maar ik moet er wel bij zeggen dat er hier geen originele firmware op staat.
 
@BT
bij mij staat de orginele software er ook niet op....hehehe
Volgens mij staat er nu de laatste van jirkas op
ik weet alleen niet of hij ook de update doet
want ik heb de dreambox nog maar 4 dagen

maar wat een box die dream

internet met de dreambox het moet niet gekker worden
ok? het werkt nog niet helemaal top
maar dat komt wel als je maar tijd van leven hebt

de auto key update voor de emu dat is dan toch wel top
 
Prachtig lijkt mij die dreambox. Zeker al het feit dat je 'm onderdeel van je netwerk kunt maken. Hierdoor geen gesjouw meer met de laptop en kabels 'uitrollen'. Ik heb nu een Humax5400 en dat werkt ook goed maar als speeldoos Opnemen afspelen 'fileserver??' games voor de kinderen, internetten het lijkt het niet op te kunnen. Weet iemand nog een voordelig adres voor de aanschaf? Graag een pm-etje dan.
Zijn er nog 'voors en tegens' als je de Humax vergelijkt met Dreambox? Zo te lezen zijn er een aantal satters die beiden hebben of hebben gehad.
Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen.

Groeten,
Atraxx
 
nee dan is de perfecte combi een dreambox boven op een Xbox(omgebouwd)...hehe
 
Wel als deze aangedreven wordt door een V snaar

( . ) ( . )
 
Inderdaad, anders moet ik gaan samenspannen met dadaman.:)


Alhoewel........ hmz... denk.... xbox is ook windows en microsoft he? Hmmz... dat zou bedenkingen kunnen opwerpen over betrouwbaarheid en veiligheid enzo.:biggrin::biggrin::biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan