dreambox 500C settings regio enter

skilder

Jr. Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
123
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
50
dag mensen, op de valreep van het nieuwe jaar kom ik ff met een vraag.... ik heb hier een dreambox 500C, op een aantal zenders heb ik netjes beeld maar ik krijg er met geen moeglijkheid de normale settings in.... ik ben redelijk tot goed ingeburgerd in de droomdoos wereld ( heb al een 7000 vanaf het eerste moment ) maar ik word hier verdrietig van..... wie heeft kant en klare lijsten of de oplossing voor een fatsoenlijke manual scan en een edit met dreamboxedit ???? please help
 
geen idee wat ik verkeerd doe maar krijg het niet aan de praat met jou bestanden pet, in dreambox edit geeft aan dat er geen sattelite.xml aanwezig is ???

wat een vreemde bak zeg.... ik zou toch gewoon een scan uit moeten kunnen voeren en dan met dreamboxedit de boel indelen......
 
ik stuur je mijne even van casema, misschien werkt dat.
gr blokker
 
Ik heb wel een kabel lijst op Fun in de downloadsectie staan, maar dat is voor regio 111 van Essent dacht ik.
 
Skilder ik woon in dezelfde regio als jou, ik heb mogelijk nog een zenderlijst voor jou.
Ik kan in de pm alleen geen bestand toevoegen.

Tukker1
 
ik kom uit de regio den haag en graag ben ik opzoek naar een ziggo zenderlijst voor de kabel.
Wie kan mij helpen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan