Dreambox 500s Internet

• Topic starter vinayshivlal
  • Startdatum
V

vinayshivlal

Hoi ik bezit een dreambox 500s.

Deze staat vanzelfsprekend beneden in de woonkamer en aangezien mijn router boven staat in mijn kamer had ik geen zin om meters lange utp kabel door te trekken en deze in mijn dreambox in te pluggen.

Ik had nog mijn oude router liggen en gebruikte deze niet. Dus ik zocht naar andere opties behalve 10 meter utp kabel aan te schaffen.

Ik kwam zo te bevinden dat ik mijn oude router( linksys wtr54g) met behulp van een een open firmware (ddr-wrt) kon gebruiken als brigde.

Wel ik weet 100% zeker dat tot zover alles goed gelukt is,want wanneer ik mijn laptop met wifi uit aansluit op deze linksys wrt54g dan heb ik gewoon internet.

Trouwens mijn 1ste router die dus in mijn kamer staat is een dlink dir-635.

Goed nu heb ik heb op mijn dreambox cardsharing,dus ik betaal er een klein bedrag voor zodat de hoofdpersoon dus niet alleen opdraait voor alle kosten.

Ik ontvang slechts alle free to air kanalen,maar de betaalde kanalen ontvang ik niet. Ze staan wel in de lijst,maar geen beeld dus.

Als ik kijk in mijn dreambox dan zie ik een deamontool erin waarmee je kan checken of je online bent. Deze geeft aan dat de dreambox online is,want als ik de utp van uit me 2de router eruit trek dan zegt ie offline.

Bij communicatie instellingen staat de dhcp uit en staat er een vaste ip adres in die ik ook vastgezet hebt in mijn router als reservere dhcp.

In de gateway heb ik de ip ingevuld die mijn hoofd dus 1ste router heeft.

Zoals ik er in geloof dan is mijn 2de router goed opgesteld want anders had ik ook geen internet op mijn laptop. Als de dreambox niet goed is opgesteld dan waarom zegt deamontools dat het online is?

Tevens ook de nieuwste cccam geinstalleerd.

Als alles werkend is dan waarom ontvang ik alsnog de betaalde zenders niet?

Wie kan me helpen ermee?

Beste vinayshivlal, welkom op Satellite Fun.

Misschien is het toch handig dat je eerst onze regels (klik) leest alvorens een bepaald soort vragen te stellen.

Goed nu heb ik heb op mijn dreambox cardsharing,dus ik betaal er een klein bedrag voor zodat de hoofdpersoon dus niet alleen opdraait voor alle kosten.
Dit is illegaal en volgens onze regels bieden wij hier geen support voor.

Het enige waar we eventueel bereid zijn om mee te helpen is om te kijken dat je Dreambox op internet komt. D.w.z. dat je bijv. een plugin of addon kunt downloaden.

Als dat lukt, dan is onze taak over.

Voor wel of geen werking van betaalzenders bieden we geen support.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan