dreambox 7000

B

burgh

ik heb net de dream binnen nog helemaal origineel,wat is nu de volgende stap? eerst image wijzigen ? zo ja welke werkt op dit moment het beste ?

Heb je er al eem Harde schijf in zitten?
Anders zou ik dit eerst maar eens doen.
Peter pan is een image die zeg maar wat gebruikers vriendelijk is.
Maar probeer maar eens het ??n en ander uit qwa images de ene vindt Ronald top en de andere zweerd bij hydra.

harde schijf is alleen nodig als je films wilt opnemen of evt een image te installeren

nou spirit probeer jij je schijf er maar eens uit te halen en sf/hydra/of pp erop te zetten schijf eruit en dan!!!!!!!!!!!!!

start niet meer op
heb ik al vaak zat gezien die box doet het gewoon niet zonder een schijf

Laten we nu niet te snel conclusies trekken. Een dreambox start wel degelijk op zonder harde schijf. Sterker nog, hij wordt door Dream Multi Media officieel geleverd zonder harde schijf.

Een harde schijf is inderdaad erg handig als je een film of zo wilt opnemen, maar niet noodzakelijk. Verder kan een harde schijf nog meer voordelen bieden b.v. het bieden van ruimte voor de addons zodat je dreambox mogelijk beter gaat functioneren. Meer hierover vind je hier. Er zijn echter ook andere manieren om je dreambox te perfectioneren.

Het niet meer opstarten van een dreambox kan verschillende oorzaken hebben. Denk hierbij ook aan de bootloader.

Originally posted by eendenteam
Laten we nu niet te snel conclusies trekken. Een dreambox start wel degelijk op zonder harde schijf. Sterker nog, hij wordt door Dream Multi Media officieel geleverd zonder harde schijf.

Een harde schijf is inderdaad erg handig als je een film of zo wilt opnemen, maar niet noodzakelijk. Verder kan een harde schijf nog meer voordelen bieden b.v. het bieden van ruimte voor de addons zodat je dreambox mogelijk beter gaat functioneren. Meer hierover vind je hier. Er zijn echter ook andere manieren om je dreambox te perfectioneren.

Het niet meer opstarten van een dreambox kan verschillende oorzaken hebben. Denk hierbij ook aan de bootloader.

Nou Duck,das niet helemaal waar wat je zegt,de mijne wilde ook niet meer opstarten nadat ik de nieuwe ,uiteraard geen org.firmware,lees image, erin had gezet.Nadat ik de HD erin had gezet was het probleem opgelost,en het scheen zo te zijn dat het iets met de voedingsspanning te maken had.Deze zakte namelijk net iets in nadat de HD er in was gekomen,waardoor hij nu wel opstartte.
Overigens stond dit probleem in het begin ook op veel forums beschreven,en ik geloofde er ook niet in,maar na de montage bij mij was echt het probleem wel opgelost......
En daar gaat het om he!!!

Gr,

koop voor de zekerheid wel even een nullmodem kabel.

want met al dat flashen ga je hem zeker een keer nodig hebben :biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan