dreambox 7000s is nu draaibaar

B

bromar

hallo

ik heb mijn dream dus draaibaar met de sg2100

hij is afgesteld met de settings van joske

maar mijn vraag is nu als ik de setting van pet 123 er in zet

moet ik dan ook nog iets veranderen

ik hoor wel

Hoi.

Nee normaliter maken de settingslijsten op zich niet uit. De instellingen voor de diseqcmotor blijven normaliter bewaard, wel moet je natuurlijk opletten dat als je een andere settingslijst neemt, dat ook een settingslijst is voor draaibare systemen en niet bijv. voor alleen astra-hotbird.

Mocht het mis gaan is het snel weer in orde te maken trouwens, maar dat gebeurd vrij zelden.
Als de antenne vast staat en eenmaal goed is ingeregeld is hij erg gemakkelijk weer goed te krijgen als hij zich een keer zou verslikken, dat gaat dan met de goto 0 positie funktie, maar da's een ander verhaal.

thx weet ik dat even en wat is een goede settings lijst
heb nu joske er in

Oef er zijn er zoveel. Joske is goed, pet123 is goed, Pile of zoiets is goed. Eigenlijk zijn de meesten wel goed, maar de smaken verschillen gewoon, vandaar dat je het best even kunt proberen welke jou het meeste bevalt.

Verder kun je ook nog altijd DreamboxEdit downloaden en installeren, daarmee kun je de settingslijst ook nog zelf naar wens aanpassen, dus de boeketten en zenders in die volgorde zetten zoals jij ze graag hebben wilt.
Om dat te doen kies je het best een settingslijst uit, die zo opgesteld is dat je zo min mogelijk wijzigingen hoeft aan te brengen want dat kost je dan de minste moeite.

Aangezien smaken verschillen kan niemand je echt zeggen welke settingslijst je dan het best kunt nemen, dat is een kwestie van even uitproberen.

is er ook een site waar ik dit kan vinden

een waar alles op staat

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan