Dreambox 7025+

O

osjohn

Hallo

Zijn er al ervaringen met de Dream 7025+ te melden ??

John

Nou er staan een aantal postings over de 7025 alhier, ik zou zeggen lees ze eens door. Of bedoel je met die + er achter een nieuw type met HDTV ondersteuning?

Dat klopt BT, de + die is verschenen, het voordeel is dat je ook een tuner kan plaatsen voor digitenne.

Gr. John

Ah ja dat is waar ook, dat kunnen die ook nog eens met die tuners, kun je leuk wisselen. Nou ben ook benieuwd naar de ervaringen hieromtrent.

Er zijn er dacht ik nog niet zo gek veel die zo'n ontvanger in bezit hebben.

nou ik heb z'n 7025+ met losse tuners erin met enigma2 werkt perfect.

ik heb hem al 3 maanden en zou z'n losse digitenne tuner willen hebben

om te kijken hou dat bevalt..dus wie heeft er zo 1??

Ik heb er een bij de Cardwriter gekocht heb spijt van dat ik hem daar gekocht heb. Bij het instellen is het app. gecrashed, kon hem niet meer opstarten, kon helemaal niets meer doen, geen een knop werkte, heb hem terug gebracht, ze zouden het app. nakijken. Paar dagen later kreeg ik een rekening van 31 eurie, die ik moest betalen. Volgens hen was er niets aan de hand, ze hebben hem terug in de fabrieks instellingen gezet en hij deed het weer, daarom moest ik dat bedrag betalen. Hiermee wil ik mijn mening geven van dat CARDWRITER zeer slecht is met service en garantie, koop nooit meer bij ze(dit was mijn 2e decoder dat ik kocht bij ze):headbang::headbang::headbang:

Nja, er zijn ook vele andere (positieve) ervaringen met Cardwriter, ook met de garantie en service.

Je kunt ook elders gaan, maar het is voor winkels vrij normaal dat als ze iets moeten in orde maken wat je zelf ook had kunnen doen (bijv. resetten naar fabrieksinstellingen), je dan wel de onderzoekskosten moet betalen.

Het is echter in mijn optiek niet mogelijk om op basis van 1 ervaring (die je vrij waarschijnlijk) elders op dezelfde manier had ervaren, een bedrijf als "slecht" te betitelen, daar zijn toch wat meer ervaringen voor nodig.

Slecht met garantie kun je dan ook niet zeggen want dit heeft niets met de garantie op het apparaat te maken, alleen met de service die de leverancier levert.

Qua service was het mooier geweest als ze het gratis voor je gedaan hadden omdat het een nieuw apparaat betrof.

Maarja, het is je tweede decoder schrijf je en ik heb geen idee van je eerdere ervaringen met dit bedrijf, doch daar is dit forum onderdeel ook niet voor bedoeld, daarmee kun je in de sectie Kletspraat terecht.

Overigens nog welkom op Satellite Fun.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan