Nja, er zijn ook vele andere (positieve) ervaringen met Cardwriter, ook met de garantie en service.
Je kunt ook elders gaan, maar het is voor winkels vrij normaal dat als ze iets moeten in orde maken wat je zelf ook had kunnen doen (bijv. resetten naar fabrieksinstellingen), je dan wel de onderzoekskosten moet betalen.
Het is echter in mijn optiek niet mogelijk om op basis van 1 ervaring (die je vrij waarschijnlijk) elders op dezelfde manier had ervaren, een bedrijf als "slecht" te betitelen, daar zijn toch wat meer ervaringen voor nodig.
Slecht met garantie kun je dan ook niet zeggen want dit heeft niets met de garantie op het apparaat te maken, alleen met de service die de leverancier levert.
Qua service was het mooier geweest als ze het gratis voor je gedaan hadden omdat het een nieuw apparaat betrof.
Maarja, het is je tweede decoder schrijf je en ik heb geen idee van je eerdere ervaringen met dit bedrijf, doch daar is dit forum onderdeel ook niet voor bedoeld, daarmee kun je in de sectie Kletspraat terecht.
Overigens nog welkom op Satellite Fun.